MC butiker i trakterna?

Mahti

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
en blåvit
TJA! letar efter stövlar, men vet inte så många butiker som säljer mc stövlar. Och som jag förstått det så skiljer det rätt så ordentligt i pris från butik till butik..

Så skriv ner eller PMa era favoritbutiker eller ge en länk, stövlarna skall inhandlas snarast..

ps. har kollat på
Alpinestar SuperTech 4.000:- (2995:-?) ?
Alpinestar S-MX Plus 2.695:- ? = lite priser jag hittat på dom..
Alpinestar S-MX 3 2.600:- ?

är väl bara superbike som har Alpinstar stövlar men gissar att bike trolhättan har med

BANG ON TARGET PAL!!

Där har vi killen med koll.......
Alla i våran direkta närhet...Duktigt Razorblade...*klapp på huvvet**ler*

Fast alla de säljer ju inte A-stars. Honda har inte A-stars och jag har svårt att tänka mig att handelsboden och Flying Eagle har det.

Magnus skrev:
Fast alla de säljer ju inte A-stars. Honda har inte A-stars och jag har svårt att tänka mig att handelsboden och Flying Eagle har det.

trådskaparen letar inte bara efter A-star...han hade tittat på dem.....

Rasorblade skrev:
trådskaparen letar inte bara efter A-star...han hade tittat på dem.....

Ok. Jag uppfattade det som att han var ute efter A-stars eftersom han listat dessa. Andra märken som är i samma klass är t.ex. Sidi, Oxtar, Prexport, Diadora. Bara att leta efter ett par som är sköna (och säkra). Nu brukar ju buktikerna köra lite kanmanjer där de säljer ut förra årets modeller och då kan man ju få dem till ett bra pris. Honda hade ju en kanpanj förra helgen och de andra kommer nog också att ha liknande nu innan säsongen drar igåg.

Magnus skrev:
Ok. Jag uppfattade det som att han var ute efter A-stars eftersom han listat dessa. Andra märken som är i samma klass är t.ex. Sidi, Oxtar, Prexport, Diadora. Bara att leta efter ett par som är sköna (och säkra). Nu brukar ju buktikerna köra lite kanmanjer där de säljer ut förra årets modeller och då kan man ju få dem till ett bra pris. Honda hade ju en kanpanj förra helgen och de andra kommer nog också att ha liknande nu innan säsongen drar igåg.

läste i GP att det ska vara mc klädesrea hos någon handlare i helgen? Men kommer inte ihåg vilken.. någon som vet?

Yamaha center har ju öppet hus nu i helgen med vissa grejer som det typ e 50% rabatt på... eller nåt... värt å kolla! :tummenupp

även mkt bra priser på HONDACENTER som oxo har rea...arlen ness ställ för 4000:- tex.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8