MC-butiker i stockholm?

Selim

Ny medlem
Gick med
22 May 2008
Hoj
1980 Honda CM125
Tjena, har hittat några mc-butiker här i stockholm som t.ex MC-varuhuset och Rollers mc, men behöver helst en affär där de har både ett billigt skivbromslås och styrlås båda SFF godkända. Utbudet på mc-varuhuset gällande lås verkar väldigt litet när man kollar på sidan, och Rollers mc har ett billigt skivbromslås men inga styrlås, och det har inte mcvaruhuset heller. Så vet någon en butik som säljer båda, och tillsammans under en tusenlapp? Sen vore det bra med en butik här som säljer många hjälmar för runt eller under tusenlappen, max en hundring eller två över. Inga internetbutiker!
Tack!:)

Styrlås sitter inbyggt i tändningslåset på de flesta hojar.

Kul, nu vet jag haha;) Tackar. Sen vart det tydligen så att jag inte ens hade tänkt ifall hojen hade skivbroms eller trum, och den har tydligen trumbromsar, så det blir att köpa bygel iallafall. Någon som vet ett bra billigt som är godkänt enligt sff (stöldskyddsföreningen)?

Kul, nu vet jag haha;) Tackar. Sen vart det tydligen så att jag inte ens hade tänkt ifall hojen hade skivbroms eller trum, och den har tydligen trumbromsar, så det blir att köpa bygel iallafall. Någon som vet ett bra billigt som är godkänt enligt sff (stöldskyddsföreningen)?

Vad är det för hoj som inte har skivbroms åtminstone fram? En gammal Indian eller liknande? I så fall har den nog inte styrlås i tändningslåset heller.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti