MC butiker i Barcelona

Chris

Yamaha
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZS600
Jag skall ner till Barcelona om ca 2veckor och undrar om någon har tips på mcbutiker däromkring...gärna med tillbehör.

//Christian

Chris skrev:
Jag skall ner till Barcelona om ca 2veckor och undrar om någon har tips på mcbutiker däromkring...gärna med tillbehör.

//Christian

När jag var i Barcelona framstod sthlm som sporthojstätt. Tror jag såg 2sporthojar under hela tiden jag var där, och de var turister. Så tror inte det finns särskilt bra butiker för hojar. Hoppas jag har fel dock :)

Chris skrev:

//Christian

Vad är det du är ute efter? Det är mest lätt MC i sporthojsväg här nere. Det finns en del större hojar men det är mest nakna åka från A till B hojar eller custom.

En 600cc sporthoj anses extrem. 1000cc är oerhört exotiskt. Och utbudet i butikerna speglar det.

Kolla Spanska gula sidorna

Jag var där i våras, TOTMOTO var den enda tillbehörsbutik jag lyckades passera.
Finns även Totauto för bilar på samma gata.
Tänkte köpa värstingstövlar till bra pris men de fanns såklart inte inne :huvet

I övrigt kan jag bara hålla med övriga, såg ingen hoj över 600cc, och även 600:orna var sällsynta, 98% vespor....fan, skulle varit kung om man kommit mullrande med 1300cc därnere :D

Last edited:
Har varit i BArcelona i snart 3 manader nu och har minst 3 mc-butiker inom en radie av ett par hundra meter dar jag bor. Och dom saljer inte bara vespor utan har en hel del storre "grejer" ocksa. Har sett massor av sporthojar 600+, men man upplever de som fa eftersom det finns hur manga vespor som helst. Och alla kor som ghostrider =) (nastan i alla fall). Sa du lar nog hitta en och annan mc-butik.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!