Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade några mellan flygplatsen och stan, finns INGET du vill ha, lovar![]()
Jag har inte varit där, men skulle åka dit så skulle jag nog inte våga köpa något mera mc-relaterat än möjligtvis en t-shirt.Ni som varit där, finns det mycket i mc-väg att titta på och handla??
Jag har inte varit där, men skulle åka dit så skulle jag nog inte våga köpa något mera mc-relaterat än möjligtvis en t-shirt.![]()
Rent allmänt så kan man säga som så att u-länder inte tar det där med skyddsutrustning på lika stort allvar som vi i västvärlden. Till och med amerikanarna är säkerhetsmedvetna i jämförelse.
Dessutom så är stora hojar ganska ovanligt trots att det finns många motordrivna tvåhjulingar i sydost-asien. Upp till ca 250cc är det vanligast förekommande. Kanske att det finns några något större hojar, men sporthojar på kring litern i slagvolym är det tunnsått med. Så om man har en större hoj än en Honda Cub så ska man inte vara så säker på att det går att få tag på några häftiga delar heller.
Japp där har du fel,man kunde hyra honda cbr 900 när jag va där ialfJag vet inte om det stämmer, men jag tror att det inte är tillåtet med mer än 400cc på motorcyklar i Thailand. Jag kan dock ha fel.
Jag vet inte om det stämmer, men jag tror att det inte är tillåtet med mer än 400cc på motorcyklar i Thailand. Jag kan dock ha fel.
Japp där har du fel,man kunde hyra honda cbr 900 när jag va där ialf![]()
När jag var på Koh Phangnan kunde man hyra R1... Med tanke på den skyddsutrustning som erbjöds samt hur fan de kör valde jag scooter...
Japp där har du fel,man kunde hyra honda cbr 900 när jag va där ialf![]()
Såg uthyrare av r1r, gsxr 1OOO och Zx9R vid Patong beach.
När jag var på Koh Phangnan kunde man hyra R1... Med tanke på den skyddsutrustning som erbjöds samt hur fan de kör valde jag scooter...
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |