Mc busar=)

HellRazoR

Wheelieman fan=)
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
LEGO Racer
Har aldrig varit med om en MC som inte e först ut när de blir grönt.Varför ere så?=)
Är ni fart galningar kanske?..Hehe

HellRazoR skrev:
Har aldrig varit med om en MC som inte e först ut när de blir grönt.Varför ere så?=)
Är ni fart galningar kanske?..Hehe

B*l busar! bara för att b*lar är stora och otympliga, men mkt lämpliga att dra MC med så är det en del b*lförare som blir väldigt irriterade för ingenting, vad gör det om man smyger förbi en lååång kö med b*lar? man åker ju ifrån bilarna i starten och sen är det ju fridens...

senaste imorse var jag med om en b*l typ. Åker upp vid rödljuset, drar på lite extra näre blir grönt bara för att b*len bakom ska kunna åka iväg i samma takt som den hade tänkt sig innan. Men närå, den här snubben får spelet (fick han inget inatt tro?) o kör som en tok, bara för att jag inte ville ha honom 30-40cm bakom mitt bakdäck så gasade jag på lite på 50 vägen så jag skulle slippa onödiga saker ifall man måste bromsa (det är INTE tätbebyggt, tidigt på morgonen o inte mkt trafik och bredvid vägen ligger stoora vallar som skyddar befolkningen intil från trafiken)

uppe i 60 ligger snubben precis i arslet på mig fortfarande, va faan tänker jag. Det blir ett T-kors lite längre fram där jag ska svänga höger, killen i bilen bakom hänger på som en igel o trängar sig upp bredvid vid rödljuset (fan, tror han att han kör MC eller? 10cm bredvid hojen)

Sen är det 70 väg så jag bestämmer mig för att jag vill inte ha den token i arslet o åker ifrån honom på lämpligt sätt.

En gång har jag blivit förföljd av ett fruntimmer i 3 mil (efter en 90 väg med standard marschastighet på en sporthoj..) efter att jag gjorde en omkörning som med MC som var fullt säker (b*lar är ju så slöa). När jag stannade senare vid macken kom hon upp bakom o var högröd i fejjat o skällde som en byracka.. efter ett tag tog jag ur öronpropparna o frågade, sa du något? jag hörde inte för jag hade öronpropparna i. Varpå fruntimmret blir ännu mer skitförbannad o åker därifrån med lååånga svarta märken i aslalten. Han hon var nära på o meja ner både mej och MCn vid macken var också intressant sätt att se på trafiksäkerhet...

usch nä fy fan, nu är det fredag! :öl

Last edited:
Hehe!!
Exakt samma sak gäller på sjön=) å även där gör svenne allt han kan för att försöka köra ifrån en eller för att visa sin familj att den där fartdåren ska inte komma här inte å tro att han e nått.Då Får man ju lust att fälla ut puffran å dusch ner hela högen :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT