MC bud

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Tjena!

Har funderat ett tag nu. Varje gång man ser ett MC bud så tänker man ju, shit! han har verkligen världens bästa jobb.

Man kanske borde söka ett sådant jobb. Men då är frågan, hur många företag finns det här i stockholm som sysslar med MC bud?

Krävs det något speciellt?
Vilket körkort krävs, A eller klarar man sig med A-beg.?

Tack på förhand för svar! :Bugar

Det där var väl ändå en onödig kommentar. Jobbar tyvärr som vanlig brevbärare just nu så väder och vind bekymrar mig inte.

Vill bara ha lite mer info om MC bud, kan du inte bidra med info så behöver du inte skriva i denna tråd.

Finns lite gamla mc-bud trådar här på sporthoj, du får söka lite så hittar du. För mig att det fanns lite info om vilka mcbudfirmor det finns att välja på. Skulle gissa på att det är lite lättare att få det jobbet såhär års än på våren/sommaren, då "alla" vill vara mc bud. Du bör ha A obegränsat, om inte firman ifråga råkar ha en strypt/125cc hoj.

En sökning på t.ex. "mc bud" ger 0 träffar. Jag kanske gör något fel, någon som kan trolla fram något?

Ingen som har någon "fakta"?

En sökning på t.ex. "mc bud" ger 0 träffar. Jag kanske gör något fel, någon som kan trolla fram något?

Ingen som har någon "fakta"?

http://www.mcbud.nu/ är en bra början kanske. står att du rekryterar nu, så läs på och fyll i.
Bring är väl annars dom men ser mest av med gröna packgrejer därbak. http://www.bring.se/

en början iallafall..

EDIT: såg att den va uppdaterad 2008..men det är la bara att försöka

Det finns 2 firmor i Stockholm som jag känner till, Box och någon lite mindre vars namn jag inte minns. Så för att få jobb på någon av dessa ska du nog ha en jävla tur då platserna minst sagt är begränsade.

Det finns 2 firmor i Stockholm som jag känner till, Box och någon lite mindre vars namn jag inte minns. Så för att få jobb på någon av dessa ska du nog ha en jävla tur då platserna minst sagt är begränsade.

dom heter väl inte box längre? bring delivery tror jag..

Bring och Asa har mcbud, men sen är det väl andra företag som sköter den biten åt dem.

WWW.MCBUD.NU

Kör hårt alla glada prospects, men kom ihåg att det är tuffare än ni tror!

Smålis, off keff, Mcbudet, PLM och alla andra glada vänner och gamla kollegor; hjälp till att lyfta tråden så vi får in nytt bra folk.

Last edited:
WWW.MCBUD.NU

Kör hårt alla glada prospects, men kom ihåg att det är tuffare än ni tror!

Smålis, off keff, Mcbudet, PLM och alla andra glada vänner och gamla kollegor; hjälp till att lyfta tråden så vi får in nytt bra folk.

Bara undrar en grej, varför är det ett krav att all klädsel + hjälm måste vara just svarta och inget annat?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT