MC-bud sökes!!

Jag tycker att No1 ska få den tjänsten.
Sedan skall vi montera på en kamera, som sänder ut live på nätet, på hojen.
Eller ännu hellre flera kameror, så att man kan välja kameravinkel själv.

GR-Live, den ultimata dokusåpan.

Men ärligt talat finns det inget mc bud i Göteborg :confused:
Hade kanske varit en ny ide' annars.

Re: Re: Re: Re: MC-bud sökes!!

Comi skrev:
Tack men jag kan bara säga såhär:

Hittar du en åker att "genaöver", då har du kört ordentligt fel! =)

Tänk på att han är halv-dansk. De har åkrar och annan skit där.

Nån som vet om det finns i skåne?
isåfall vilket företag?

bebbe skrev:
Men ärligt talat finns det inget mc bud i Göteborg :confused:
Hade kanske varit en ny ide' annars.

Har hört att det ska finnas men aldrig sett nåt bud.

Hör av dej när du startat firman så ställer jag upp och kör :D

Re: Re: MC-bud sökes!!

red_ninja skrev:
jag är mkt intresserad men bor på västkusten, har dom nån filial i Göteborg?? mvh peter

Ha ha hoppas du skämtar :crash
Finns bara mcbud i tokholm

Tja, varför inte starta nere i skåne också såsom på västkusten, Malmö, Lund, Landskrona, Helsingborg och därimellan? Har mycket god erfarenhet av att starta bolag och konkurera upp. Någon skånsk fjåne som är intresserad? Ja, Mavve, du får vara med så klart ;)

Marsipulami skrev:
Tja, varför inte starta nere i skåne också såsom på västkusten, Malmö, Lund, Landskrona, Helsingborg och därimellan? Har mycket god erfarenhet av att starta bolag och konkurera upp. Någon skånsk fjåne som är intresserad? Ja, Mavve, du får vara med så klart ;)

jag e intresserad :hej

Marsipulami skrev:

Jag är sjukt intresserad. Älskar hojen :Bugar. Den är mitt liv. Att få köra hoj dag ut och dag in vore ju en dröm. Att sen få betalt också :jisses

Sign me up! :D

Vapor skrev:
Jag är sjukt intresserad. Älskar hojen :Bugar. Den är mitt liv. Att få köra hoj dag ut och dag in vore ju en dröm. Att sen få betalt också :jisses

Sign me up! :D

Det är inget glamorjobb att köra bud. Det är INTE kul att gå upp på morgonen, termometern står på -15 grader, snön ligger tät över marken och du vet att du ska sitta på en hoj i 8 timmar. Då vill man gärna gå å lägga sig igen.

Dock är sommrarna riktigt softa. Man tjänar inte så mycket pengar under den tiden men alldeles lagom för att mer eller mindre ligga å sola hela dagarna. :rolleyes:

L. Kongo skrev:
Det där med lönen var tydligen jävligt hemligt? :confused:

Det är lite olika, en del kör för fast lön, andra kör provisionslön som brukar ligga i trakten av 30% av inkört.
Jag körde på provision, en bra dag kör man inte 5000kr, en dålig dag 1500, men man ska väl snitta en 3000kr iaf, dvs 900kr till dig, sen skatt på det då, men alltså, hittar man bra, lär sig hämta/släppa snabbt, viktigt att alltid ta betalt för väntetider/telefontid/strultid hos kunder osv, så är det inga större problem att köra in 20000 i månaden. Konjunkturen är lite nere just nu, därför är det inga supersummor, men vänder konjunkturen så lär det kunna bli ännu större summor. Många mcbud som tjänade 30-40kkr i månaden under värsta it-perioden ;)

EBS skrev:
Det är inget glamorjobb att köra bud. Det är INTE kul att gå upp på morgonen, termometern står på -15 grader, snön ligger tät över marken och du vet att du ska sitta på en hoj i 8 timmar. Då vill man gärna gå å lägga sig igen.

Dock är sommrarna riktigt softa. Man tjänar inte så mycket pengar under den tiden men alldeles lagom för att mer eller mindre ligga å sola hela dagarna. :rolleyes:

Ähh, vinterkörningen är ju skitrolig, sladda runt som en galning, man slår sig inte i snödrivorna, man svettas inte ihjäl, så länge man håller sig torr är det bara kul o snön ;)

oFFkeFF skrev:
Ähh, vinterkörningen är ju skitrolig, sladda runt som en galning, man slår sig inte i snödrivorna, man svettas inte ihjäl, så länge man håller sig torr är det bara kul o snön ;)

Kan jag iförsig hålla med om... :crash

Back