Mc bud, jobb?

Status
Ej öppen för fler svar.
Hur blev jag proffs och världsmästare? för att ja söker jobb och någon som kan hjälpa mig sätta foten in i firman? va sägs om att sluta köra OT o hålla sig till ämnet, har du inget o säga kan du ju ta o göra som:tomten innan och gå ut.
Ja ja har ringt och deras kundservice personal vet inte ett skit
Citat:

Vad vet du om budbil? jag kan berätta vad jag vet för jag sökte dit när jag tog körkortet. man behöver ingen som helst erfarenhet av något förutom ett rosa plast kort som det står B på. samma sak gäller mc bud.
Slut citat:

Det var det jag åsyftade. Jag tror att jag har lite "koll" i detta fall. Och jag vet vad JAG vill ha när jag söker folk. att du sedan enligt lag bara behöver ett A resp. B- körkort, för att framföra fordonet det har inte mycket med Yrkesutövningen att göra.

Hur blev jag proffs och världsmästare? för att ja söker jobb och någon som kan hjälpa mig sätta foten in i firman? va sägs om att sluta köra OT o hålla sig till ämnet, har du inget o säga kan du ju ta o göra som:tomten innan och gå ut.
Ja ja har ringt och deras kundservice personal vet inte ett skit

Troll eller är du for real?. Du frågar och folk svarar. Så fort någon ger dig ett svar som du inte gillar så blir du jävligt otrevlig, varför ens ställa frågan då:confused:. Du kanske skulle tänka om

Bimpen behöver nog lite vägledning i arbetssökandet, men samtidigt är det inga Handelsaspiranter som kör heller, löjligt att tro att de skulle vara petiga på erfarenhet, och jämförelsen med mekaniker bara helt fel.

Har du körkort, gäller försäkringarna. Inte så att de krockar dagligen..

Sen om du hittar som en nyinflyttad Doroteabo så är det ganska svårt att behålla jobbet.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP