MC bud i Stockholm!

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
Tja,

Jag går ofta förbi 7 eleven på hummlegårdsgatan då jag jobbar i närheten och ser ett gäng med MC bud ståendes och fikandes. Nu undrar jag om det är någon härifrån som brukar hänga där? Skulle vara kul och veta om det är någon härifrån.

Nobody skrev:
Tja,

Jag går ofta förbi 7 eleven på hummlegårdsgatan då jag jobbar i närheten och ser ett gäng med MC bud ståendes och fikandes. Nu undrar jag om det är någon härifrån som brukar hänga där? Skulle vara kul och veta om det är någon härifrån.

Med all säkerhet EBS , Nisse järnet mfl

Nobody skrev:
Tja,

Jag bor på den 7-11:an... inte för att jag kör MC-bud.... men iaf.... (jobbar 50meter därifrån)

Webspy skrev:
Jag bor på den 7-11:an... inte för att jag kör MC-bud.... men iaf.... (jobbar 50meter därifrån)

Jaha, och varför har man inte lunchat ihop då? :)

Jag jobbar på andra sidan ö-torget i näringslivetshus så jag brukar luncha i trakterna varje dag. Bara och ring om du känner dig ensam till lunchen :pannkyss :hihi

Nobody skrev:
Jaha, och varför har man inte lunchat ihop då? :)

Jag jobbar på andra sidan ö-torget i näringslivetshus så jag brukar luncha i trakterna varje dag. Bara och ring om du känner dig ensam till lunchen :pannkyss :hihi

PM...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...