MC bud i Stockholm!

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
Tja,

Jag går ofta förbi 7 eleven på hummlegårdsgatan då jag jobbar i närheten och ser ett gäng med MC bud ståendes och fikandes. Nu undrar jag om det är någon härifrån som brukar hänga där? Skulle vara kul och veta om det är någon härifrån.

Nobody skrev:
Tja,

Jag går ofta förbi 7 eleven på hummlegårdsgatan då jag jobbar i närheten och ser ett gäng med MC bud ståendes och fikandes. Nu undrar jag om det är någon härifrån som brukar hänga där? Skulle vara kul och veta om det är någon härifrån.

Med all säkerhet EBS , Nisse järnet mfl

Nobody skrev:
Tja,

Jag bor på den 7-11:an... inte för att jag kör MC-bud.... men iaf.... (jobbar 50meter därifrån)

Webspy skrev:
Jag bor på den 7-11:an... inte för att jag kör MC-bud.... men iaf.... (jobbar 50meter därifrån)

Jaha, och varför har man inte lunchat ihop då? :)

Jag jobbar på andra sidan ö-torget i näringslivetshus så jag brukar luncha i trakterna varje dag. Bara och ring om du känner dig ensam till lunchen :pannkyss :hihi

Nobody skrev:
Jaha, och varför har man inte lunchat ihop då? :)

Jag jobbar på andra sidan ö-torget i näringslivetshus så jag brukar luncha i trakterna varje dag. Bara och ring om du känner dig ensam till lunchen :pannkyss :hihi

PM...

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back