MC-Bild sökes till Tatuering

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
BMW 1200GS 2018
Hej Foks söker en bild med någon RR hoj som går duktigt snyggt på ställ ur en kurva gärna Macoy lr någon annan duktig sladdare min tatuerare fixar ändå till så den blir neutral men får gärna va en lite nyare hoj så hon har något att utgå ifrån

detta är en Cover up över min 8 år gamla sjömans tatuering jag gjorde när jag va ung och dum (är visseligen ännu dum ;) ) kommer att bli Ca 25*25 cm minst

Gottis skrev:
2334477 Hej Foks söker en bild med någon RR hoj som går duktigt snyggt på ställ ur en kurva gärna Macoy lr någon annan duktig sladdare min tatuerare fixar ändå till så den blir neutral men får gärna va en lite nyare hoj så hon har något att utgå ifrån

detta är en Cover up över min 8 år gamla sjömans tatuering jag gjorde när jag va ung och dum (är visseligen ännu dum ;) ) kommer att bli Ca 25*25 cm minst

Din egen avatar !!!:yoparty

Gottis skrev:
2334477 Hej Foks söker en bild med någon RR hoj som går duktigt snyggt på ställ ur en kurva gärna Macoy lr någon annan duktig sladdare min tatuerare fixar ändå till så den blir neutral men får gärna va en lite nyare hoj så hon har något att utgå ifrån

Ta någon av dina egna bilder och använd:tummenupp

Skulle jag kunna göra men utan Tävlingsnr och den röda nr botten inte roligt att gå runt hela livet märkt som B Förare :rolleyes:

MEn gör bilden på din avatar som en siluett då, för jag tycker att konturerna är supersnygga. behöver ju inte ha med alla detaljer. Samt om nån frågar vilken känd förare du har på kroppen, så är det coolare att säga "Jag :) " är kanske "rossi"...

Eller lägg på andra detaljer tillexempel, fixar din tatuerare ganska lätt, bara visa en bild på nån hoj...

:tummenupp

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...