MC beroende men är student

ola_sandin skrev:
2 tentor?! Vad för lärare blir du då? Jag läser också till lärare, men tycker det är rätt mycket som ska göras. Men det är det värt, tänk vad mycket hoj man kan köra hela somrarna sen :squid
Lärare med inriktning mot fritids. Men inriktningen är ju bara 2 terminer.
Som specialisering har jag läst specialpedagogik och Idrott och hälsa.
Nästan inget plugg. Mest hemtentor.
Så, nu vet du allt om mig :hihi

Kan ju även meddela att det jag läser är lättare än det jag läste på gymnasiet. Pinsamt, men sant.
 
Last edited:
Ni har rätt!

Jag skall ta tummen ur ..... och kämpa tills jag skaffat en hoj.
Jag har skaffat ett extra jobb och jag skall jobba som bara den.
Mitt mål e o ha en hoj till sommarn.
Som ni vet så är min dröm hoj en Ninja frågan är vilken man skall köpa en zx6r eller en zx9r?
Vad tycker ni?
 
9:an var lite väl tung fram till 98:an kom, även 6:an uppdaterades -98 men den var bra innan också.
 
student

jag studerar också för tillfället, i Uppsala. skaffat mig ett rålyxigt :3freak telefonförsäljarjobb som ska få förse mig med en hoj. jobba,jobba,jobba,jobba, det finns alltid telefonförsäljarjobb att få tag på (teleperformance.se har jobb i gbg) åså gäller det att prioritera så ska du nog också kunna åka lite hoj i sommar

hur mkt kostar p-piller btw? nån som nämde det..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top