Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanon, jag bjuder 12 000 pengar men då ska jag banne mig ha centralstöd och handtagsvärmare på köpet.
Mm men det är alltid något lurt med auktioner.. Rundsmälld och återställd av den med lägst timdebitering på golvet alltså praktikanten, krängs sedan iväg utan garantier du vet![]()
Precis, garanti som vilken annan ny hoj som helstNej. Levererad av BMW under veckan som var och garanti som vilken annan ny hoj som helst. Killen som vann budgivningen gjorde ett grymt klipp!
Den gick för 141000. Bra pris![]()
Precis, garanti som vilken annan ny hoj som helst
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?270670-BMW-S-1000-R-drar-lite-åt-höger
Typ 15% ner från listpriset. Är inte det vad man bör pruta hur som helst när man köper nytt...?
Ärligt, jag vet inte - modellen ligger waay utanför mitt spektra. Något jätteklipp känns det inte som, väl...?
Avgjort ett bra pris för Bike Göteborg däremot. Undrar hur många 10-tusingar man hade behövt lägga på vanliga annonser för att locka lika mycket folk - om man inte haft auktionen som dragplåster? Dom kan ju inte gått hem alldeles tomhänta.
----------------------------------------------------------------------------------------
Lyckas du pruta 15% på en ny populär hoj i maj då är du duktigTveksamt om de ens har så stor marginal. Enligt dem själva så är dagarna i sig inte nån lysande affär. Dagarna är nog i första hand ett sätt att marknadsföra sig och ett hopp om att alla provkörningar skall leda till affär senare.
Lyckas du pruta 15% på en ny populär hoj i maj då är du duktigTveksamt om de ens har så stor marginal. Enligt dem själva så är dagarna i sig inte nån lysande affär. Dagarna är nog i första hand ett sätt att marknadsföra sig och ett hopp om att alla provkörningar skall leda till affär senare.
Ja, det var nog att hugga i lite för mycket. Kanske mer ett höstpris på ett exemplar handlaren inte vill hålla på över vintern...?
Hursomhelst - jippon betalar sig på sikt. Det blir buzz, det blir trafik i butiken och det blir framförallt väckta tankar.
De handlare som börjar bli trötta skär ofta ned på jippon i första hand.
"Jobbigt, och ger inte så mycket" brukar det heta. Därifrån brukar det bara gå utför...
Ingen pik åt just Bike Gbg, absolut inte - men andra tröttmössor i landet borde ta åt sig.
3år senare är hela ledningen och personalen utbytt. Det tar längre tid att återuppbygga ett företag än att köra det i botten..Precis, garanti som vilken annan ny hoj som helst
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?270670-BMW-S-1000-R-drar-lite-åt-höger
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |