MC-auktion för finsmakare

Are you fucking kidding me? Kan man köpa en äkta GP5??? Eller rättare sagt, om jag hade en otrolig massa pengar, kan jag då köpa en äkta GP5??

Jag trodde inte det fanns något MotoGP-team som faktiskt sålde sina hojar. Börjar Ducce få ont om pengar?

Det var ingen som kjöpte Ducatin, highest bid 250.000 dollar, reserve price, 300.000 dollar.

Avanti skrev:
2452980 Det var ingen som kjöpte Ducatin, highest bid 250.000 dollar, reserve price, 300.000 dollar.

På rak arm kan jag inte komma på ett bättre sätt att spendera 300.000$ på än på en genuin GP5:a som faktiskt spöat Rossi.

lahi skrev:
2454679 Det ska vara så. Originalsystemet sitter på, hojen är en Bimota 500 V-Due. Fetare än fetast! 500 cc, tvåtakt. 110 hk, ~150 kg och grymt chassi och fjädring. Vill ha!!!

Jo men tyckte böjen såg ohälsosam ut:näsblod

Annars var den snygg och tydligen hade den hk.

Mr Helmut skrev:
2454763 Jo men tyckte böjen såg ohälsosam ut:näsblod

Annars var den snygg och tydligen hade den hk.
Jo, det ser ju lite lustigt ut... :va vetefan varför det ser ut så och inte på något mer normalt sätt.

Amerikanarna är ju för sköna.....

"A piece of racing history" kallar de en jävla superstockittad gsxr bara för att teamet som äger cyekln ägs av Michael Jordan, jo tjena.......

I övrigt är jag nog mest pilsk på Gileran med cigarrkåpa eller Tz750 bygget om man nu bortser från duccen...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back