Mc-affärer i Göteborg

MonX

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
R6 -03
Hej.

Imorgon ska jag åka till Göteborg och kolla på mc samt hjälm. Jag skulle behöva tips på några bra mc affärer, jag sökte och hittade att superbike skulle vara bra. Vilka mer finns det i gbg-området?

tacksam för svar.
//toby

Sportdepån, Göteborgsvägen 34 i Sävedalen

Är en av två butiker, de i butiken kan förklara vägen till den andra....... eller nån annan här?

......skrev ut en hel lista med företag sist jag skulle till Gbg, synd att jag slängde den....men men...

Åk ut till honda i mölndal/sisjön. Där har dom en satans stor affär och några till brevid tror jag. Dom är trevliga som fan där oxå.

NoLimit skrev:
Sportdepån, Göteborgsvägen 34 i Sävedalen

Är en av två butiker, de i butiken kan förklara vägen till den andra....... eller nån annan här?

......skrev ut en hel lista med företag sist jag skulle till Gbg, synd att jag slängde den....men men...

Kör ut på E20 som ligger precise bakom den första butiken (riktning Centrum) sen svänger du av mot Oslo/E6 igenom tunnlen och sväng av E6 vid Selma Lagerlövstorg

Håll till höger på avfarten ,nu ser du Macdonalds och 50 m efter det ligger den.

flying eagle på backaplan har iofs inga hojar men utrustning, hjälmar och kläder. mer åt budgethållet iofs.

yonsson skrev:
Åk ut till honda i mölndal/sisjön. Där har dom en satans stor affär och några till brevid tror jag. Dom är trevliga som fan där oxå.

Ligger inte Superbike där någonstans också? De hade i alla fall en jädrans massa kläder och utrustning sist jag var där, för den som kör sporthoj. :hihi

...just det ja, man kan läsa inledningen av tråden ja. Affären rekommenderas iaf.

Last edited:
tack för alla svar.
får se om jag hittar till alla men det ska nog inte vara några problem.
nu när namnen finns så frågar jag google om vägvisning

// Toby

Coola Ola skrev:
flying eagle på backaplan har iofs inga hojar men utrustning, hjälmar och kläder. mer åt budgethållet iofs.

e inte det en affär för dom som tycker fransar och militärkläder är coolt när man kör hoj...har för mig jag gick in där och vände i somras nån gång...

åk till sport depån i stig center ligger brevid turbo center han har mycket bra saker och du får fina priser..
:tomten

Gottis skrev:
vad ska du ha för något jag kan ta hem från duells med 15% rabatt

( från topp till tå ) och kanske slip-on till mopen om det blir några tusigar över :)

Last edited:
Passa på att åka in till Stibix i Borås där har Ni alltid 20% på allt alltid. Dessutom 35% på däck.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti