KGK
1200
läste lite flyktigt i någon annan tråd om 2007 års modeller, när presenteras de?, på en mässa i Paris?, när i så fall, när vet man priserna i Sverige och ifall de kommer till Sverige?
nyfiken på om det kommer att finnas något nytt nästa år
edit: ja just det, glömde en liten detalj
, när kan man kolla försäkringspremierna på nya modeller
"vi måste ha ett reg nr." "va? har inget, jag har sett den på en mässa och jag vill ha den, ni tar förstås ut fett för den eller"
"jorå, bara hosta upp laxar
"
nyfiken på om det kommer att finnas något nytt nästa år
edit: ja just det, glömde en liten detalj
"vi måste ha ett reg nr." "va? har inget, jag har sett den på en mässa och jag vill ha den, ni tar förstås ut fett för den eller"
"
Last edited: