mc åkare i kalix behöver er hjälp

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
För ett tag sedan hittade jag ett ixs raptor ställ på blocket , jag ringde till killen vi gjorde affär ,vi bestämde att han skulle skicka det med bussgods så slapp jag föra över pengar till honom i förväg och han slapp o bli lurad .
nu har det gått ett par veckor o stället har inte dykt upp o naturligtvis så har jag inte kvar hans nummer heller

så är det någon som känner eller vet vem detta kan vara ( longshoot )

Han heter Peter kör en yamaha r6 av nyare modell typ -03 o bor någonstans i kalix

tack på förhand
mvh per

Per r1 skrev:
)
Han heter Peter kör en yamaha r6 av nyare modell typ -03 o bor någonstans i kalix
tack på förhand
mvh per

Om du tar sök medlem och Kalix så får du fram 1 medlem som stämmer in på den beskrivningen inte för att det behöver vara han..

Per r1 skrev:
För ett tag sedan hittade jag ett ixs raptor ställ på blocket , jag ringde till killen vi gjorde affär ,vi bestämde att han skulle skicka det med bussgods så slapp jag föra över pengar till honom i förväg och han slapp o bli lurad .
nu har det gått ett par veckor o stället har inte dykt upp o naturligtvis så har jag inte kvar hans nummer heller

så är det någon som känner eller vet vem detta kan vara ( longshoot )

tack på förhand
mvh per

Va försiktig med att beställa med buss gods från blocket!
Men beställer du från sporthoj kan du va lugn, har köpt mycket och har aldrig blivit lurad :tummenupp
Jag bor ca 5 mil Från Kalix, om du inte får tag på honom kan nog jag kolla upp vem det är. Pm mig, om det inte ordnar sig.

Bussgods

På tal om bussgods..så kan ja ju lämna lite info om d..för d som e intresserade förstås :tummenupp

skickar du en sak med Bussgods så funkar de oftast så här...om mottagare skall köpa saken..kan avsändaren ställa ett så kallat EFTERKRAV.. detta för att avsändaren skall va helst säker på att få sina pengar.nackdelen för mottagaren då är att pengarna skall va i kassan innan paketet lämnas ut till denna.får alltså INTE ens titta på paket..så har du beställt o pyntat pengarna te bussgodset kan du lika gärna få en falukorv istället för ett slipon tex..är d fel sak..så e d mellan dig o avsändaren, du får alltså inte tebax pengarna på engång,utan då blire polisanmälning o sånna grejer som gäller..(om du o bussgodset inte kommit överens om annat då förstås)..
Paketen hanteras inte alltid så väl som d behövdes, slutade nyss hos bussgodets i gbg (6mån) o kan ju erkänna att d blev många platta paket :rolleyes: ..

nån som harnågon spec fråga om bussgodsen i sv förresten??

ps.kan ju hända att dom ändrat lite sen ja sluta men huvuddelen borde fortf va så här...

tack för mig

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...