maximal otur?

säger först detsamma som prulle - men sen fattar jag vad grömpa menar:

maximal otur för personen som fått sin plasma-tv och datorskärm stulen, anmäler det och konsekvensen av det är att han blir ertappad med en stulen spis

humor! only in piteå :rolleyes:

Werzion skrev:
2619703 säger först detsamma som prulle - men sen fattar jag vad grömpa menar:

maximal otur för personen som fått sin plasma-tv och datorskärm stulen, anmäler det och konsekvensen av det är att han blir ertappad med en stulen spis

humor! only in piteå :rolleyes:
mjo eller om han har köpt spisen, får sin spis stulen.

Werzion skrev:
2619703
:

precis så jag menade, blev lite fel :rolleyes:

Fan vad paff jag skulle bli om jag kom hem och spisen var borta!

upptäcka att ens spis är borta... det låter ju högst kvinnligt :tungan :)

jag skulle inte upptäcka det förens när pengarna till att käka ute är slut och jag måste börja leva på nudlar, först då när jag om och om igen försöker ställa kastrullen på en spis som inte finns skulle jag troligen notera dess försvinnande :D

Werzion skrev:
2619936
jag skulle inte upptäcka det förens när pengarna till att käka ute är slut och jag måste börja leva på nudlar, först då när jag om och om igen försöker ställa kastrullen på en spis som inte finns skulle jag troligen notera dess försvinnande :D

haha :D :D

UrbanTiger skrev:
2620394 Undrar om han hade någon bulle i ugnen när den försvann :va
Nä va jag hörde så var det bara en plåt med lite snus på jäsning i ugnen när den försvann:gnissla

Werzion skrev:
2619936 upptäcka att ens spis är borta... det låter ju högst kvinnligt :tungan :)

... och vid den upptäckten skulle jag gå över till grannen och fråga om det är dom som lånat den... om inte... då är det nog fasen dags att göra en polisanmälan (3 veckor efter skiten försvann).

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg