Maverick_750 for president. ang signatur

Måste bara sälla mej till skaran , KLOCKREN signatur :squid

Måste vara både det bästa, intressantaste och smartaste du har skrivigt här mavve :D :tummenupp

Ibland har jag tyckt att hans inlägg varit lite halvskumma,
men sen jag träffade honom ir så verkar han vara en väldigt
trevlig kille. Har ju fått äran att träffa honom då jag köper
mest glass av alla här inne.
Keep up the good work Mavve :tummenupp

Silwer skrev:
underligt forum, varför tror alla som hyllar i denna tråden att det inte är dem han menar?

Bara för att man, eventuellt, känner igen sig i texten blir det ju inte mindre kul, man måste ju ha en viss självdistans och kunna ta sig själv med en gnutta salt i bland. :)

Silwer skrev:
ok, har inte varit på forumet tillräkligt länge för att vara insatt, tyckte det hela var ett påhopp på folk mest, men det är säkert normalt här.
Påhopp är normen. Beskäftighet är moralen. Vänlighet är en snabbt korrigerad avvikelse, saklighet en perversion. Välkommen hit, du kommer säkert att trivas :tummenupp

Silwer skrev:
ok, har inte varit på forumet tillräkligt länge för att vara insatt, tyckte det hela var ett påhopp på folk mest, men det är säkert normalt här.

Mattias avgör vad som är påhopp eller inte :bow , så det ska VI egentligen ha en osikt om.
Det är rena sanningar och inga åsikter :fakta Fast egentligen är det nog bara ironi, men jag blir väldigt förbannad när jag läser det för jag tycker inte att något stämmer..... :mad: Jag fattar inte hur Mavve kan skriva nåt sånt här, men det är ju ganska fint och poetiskt, och en del stämmer ju... kanske....Ska jag vara ärlig ska det nog läsas med en nypa salt, prexis som det mesta här inne.... :tummenupp

Åååhh Mavve! :kär

/FrökenW

Last edited:
watson skrev:
Mattias avgör vad som är påhopp eller inte :bow , och detta kan knappast ses som ett påhopp.
Det är rena sanningar och inga åsikter :fakta Fast egentligen är det nog bara ironi, men jag blir väldigt förbannad när jag läser det för jag tycker inte att något stämmer..... :mad: Jag fattar inte hur Mavve kan skriva nåt sånt här, men det är ju ganska fint och poetiskt, och en del stämmer ju... kanske....Ska jag vara ärlig ska det nog läsas med en nypa salt, prexis som det mesta här inne.... :tummenupp

Åååhh Mavve! :kär

/FrökenW

Framröstad till dagens sporthoj.commares egen SCHITZOFREN! :crash

puss :kär

maverick_750rr skrev:
Framröstad till dagens sporthoj.commares egen SCHITZOFREN! :crash

puss :kär

Tack! :tummenupp

Det tackar jag för! :rolleyes:

Alltid kul med framröstningar. Jag mins sommaren -79.... :rolleyes:

Jag blir så förbannad! :mad: Varför kan man inte få skriva nåt på det här jvla forumet utan att bli kallad massa saker! Om alla bara skötte sitt så skulle det inte finnas några krig!! :mad: :mad:

(Flirtar med Mavve :kär )

/Fröknarna (och *host* herr) Watson

Varje gång man e nere läser man bara denna tråden o VIPPS - så blir man på gott humör igen :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!