2345083 En Power Commander till 954:an om du köper den i butik går på ca 3500:-. De brukar finnas att köpa på Blocket och eBay ibland för betydligt mindre pengar men det finns piratkopior som försöker se likadana ut som originalen så risken är att man får en sådan om man köper alltför billigt någonstans. Jag vet inte hur skillnaden är i funktionalitet mellan original och pirat men jag tror inte piratgrejerna funkar lika bra. Har du monterat helsystem ska du absolut mappa om den, risken är att den går för tunnt om du inte gör det, framförallt om du dessutom byter till ett sportfilter. Dessutom ger nog inte systemet så mycket mer effekt om inte mappningen anpassas därefter. Det bästa är nog att du kör den i bänk när du monterat en PC så att du verkligen får den bästa mappningen för just din hoj. Den lär ju gå riktigt bra med helsystem, sportfilter och mappning!
Har du drevat om din hoj något? Jag har gått upp två kuggar bak vilket jag själv tycker blev bra, lite mer drag och lättare att ta upp på bakhjulet!