Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

anja skrev:
WestW skrev:Vad okänsligt att göra det på ett forum, skicka SMS.
mmm SMS:a mkt bättre...
Racerpelle skrev:Ja du Mattias,
idag är det skottdagen, du är såld...![]()
Lycka till / Racerpelle
Mattias skrev:En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?
Svaret är NEJ.
Mattias skrev:En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?
Svaret är NEJ.
Freppa skrev:Anja, inte vara ledsen. Traditionen säger att Mattias nu måste köpa dig nåt fint som kompensation.

Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsenMattias skrev:En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?
Svaret är NEJ.
Nr:18 skrev:Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsen![]()

Gift är precis som det låterMattias skrev:Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på.![]()
Mattias skrev:Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på.![]()
Du är bara bitter. Gubbe.GSXR1100R skrev:Gift är precis som det låter
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”