Mattias, vill du gifta dig med mig?

Racerpelle skrev:
Ja du Mattias,

idag är det skottdagen, du är såld... :hihi

Lycka till / Racerpelle

Mmmmm. skottdagen då kvinnor får fria och män INTE FÅR SÄGA NEJ!

En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?

Svaret är NEJ.

Mattias skrev:
En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?

Svaret är NEJ.

TJaa är ju sådan dag idag att tjejerna får fria ..

Mattias skrev:

Svaret är NEJ.

Mattias, du är en hård och kall man jag hoppas du finner Jesus och får lite värme i ditt hjärta! :D

Anja, inte vara ledsen. Traditionen säger att Mattias nu måste köpa dig nåt fint som kompensation.

Mattias skrev:

Svaret är NEJ.
Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsen :mad:

Nr:18 skrev:
Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsen :mad:

Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på. :FU

Mattias skrev:
Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på. :FU
Gift är precis som det låter

Mattias skrev:

Ja, du är nog för odiplomatisk för ett lyckligt giftermål ännu!
Vid midnatt får du fyra års respit, minst.

/ Racerpelle

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back