Mattias kör Slingerbulten!

11 timmar kvar :3freak

Edit: Nu var det bara 10 timmar kvar :tungan :) Nog föööör många som tankar. :huvet

Last edited:
Är det inte dags att vi börjar sponsra SH med kulor så att Svidi kan fixa en egen server för filmer med bra bandbredd?

Jag har tillgång till fet lina o 100gig. Vill folk ha upp sina filmer skicka gärna ett pm till mig o skicka filmen till mig så lägger jag upp den.

Ska snart bygga upp en sida för just detta mc films ändamål. Men har just nu så man kan tanka hem dom iallfall. Jag ligger i 400kb o laddar hem från den servern?

RoLLER skrev:
Det har PM'ats en del av folk som vill se Mattias köra Slingerbulten UTAN musik, ljudeffekter och tjafs. Jag hämtade ut kameran igår och vi drog ett par repor på bulten (tack alla som har sponrat, jag e i full gång med en ny film redan!) varav en repa e Mattias och den kommer HÄR!

ftp://sporthoj:sporthoj@campar.kicks-ass.net

Tack Campar för FTP'n!!!

HEj Roller. det funkar ju inte...

Mattias e kung på att svänga o slanga.
RoLLER e kung på att slanga.

Nästa film vill vi se RoLLER in action på bulten.

Schysst! känner igen tempot. Har bara kollat på klockan på hojen på väg till jobbet, ca 9.10 in på slingerbulten, ca 9.15 vid Sorunda korset.

svampe skrev:
Schysst! känner igen tempot. Har bara kollat på klockan på hojen på väg till jobbet, ca 9.10 in på slingerbulten, ca 9.15 vid Sorunda korset.

Man måste veta på sekunden när man kör bulten. Det är en enorm skillnad i hastighet på t.ex. 5:20 (Mattias) eller 5:58 på en sån kort sträcka som 12 km.

RoLLER skrev:
Man måste veta på sekunden när man kör bulten. Det är en enorm skillnad i hastighet på t.ex. 5:20 (Mattias) eller 5:58 på en sån kort sträcka som 12 km.
Fast Svampe spöar mig där, vettu...

Mattias skrev:
Jag tror att han är kung över hela världen. Nåt sånt i alla fall.

Fifan! Jag PM'ar lirarn och frågar om han vill dra en repa med kameran på tanken... Få se om han törs :D

5:20 e iaf rekordet hittills..... :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...