Mattias är typ tjock och ful fy fan ba!

McB skrev:
Han är säker på sin sexualitet och vågar släppa fram sin - något överutvecklade - feminina sida.

Det känns något ....märkligt att höra när det kommer från Dove-mannen.

I övrigt tycker jag att Mattias ska ha så jäla mycke spö om han säjer 'Hej' igen!!

McB skrev:
Varför det? Har du personliga erfarenheter inom området? :zpy
Du verkar ha så lena och fina händer. Hur får du dem att bli så mjuka? ;)

McB skrev:
Säger mannen som har hudkräm ståendes på bordet i depåtältet.

Har jag inte såvida man inte räknar biltemas grova handrengöring som hudkräm. ...men det gör ju inte kille som använder Dove. Jocke Apstruts skrek förskräckt när jag visade honom den store burken och frågade om han ville tvätta händerna.

Chrille skrev:
Har jag inte såvida man inte räknar biltemas grova handrengöring som hudkräm. ...men det gör ju inte kille som använder Dove. Jocke Apstruts skrek förskräckt när jag visade honom den store burken och frågade om han ville tvätta händerna.

Varför kunde jag inte ha köpt den där digitalkameran en vecka tidigare för? Jag VET att du hade en tub hudkräm på bordet i förtältet. :mad:

McB skrev:
Varför kunde jag inte ha köpt den där digitalkameran en vecka tidigare för? Jag VET att du hade en tub hudkräm på bordet i förtältet. :mad:

DET var 'snabbe jag's liniment. Jag trodde från början att det bara var för värkande axlar men så sprang han iväg till Packalen med grejerna... :eek:

Bingo skrev:
Du verkar ha så lena och fina händer. Hur får du dem att bli så mjuka? ;)

Knegoff schampoo?!

ullabel2.jpg

För att gå helt OT så skulle jag vilja påstå att Anja har stora fötter. Tyckte det passade bra att skriva det här i en sån här förolämpningstråd, med tanke på dess rubrik.

Tack för mig.

Chrille skrev:
DET var 'snabbe jag's liniment. Jag trodde från början att det bara var för värkande axlar men så sprang han iväg till Packalen med grejerna... :eek:

Liniment? Det stod i alla fall 'hudkräm' på tuben, men det är ju mycket möjligt att det var ett feltryck.

Värkande axlar botas förresten av massage. Freppa ska vara på sånt har jag hört.

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back