Matti & Rigge Pimp´n around

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
The capital city!
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Inkörning av lilla bettan!
:yoparty
 

Bifogat

  • P3060018.jpg
    P3060018.jpg
    64.7 KB · Visningar: 190
  • P3060022.jpg
    P3060022.jpg
    34.8 KB · Visningar: 215
  • P3060027.jpg
    P3060027.jpg
    37.4 KB · Visningar: 149
  • P3060091.jpg
    P3060091.jpg
    46.6 KB · Visningar: 117
  • P3060095.jpg
    P3060095.jpg
    38.8 KB · Visningar: 160
  • P3060096.jpg
    P3060096.jpg
    37.4 KB · Visningar: 123
Lite till
 

Bifogat

  • P3060100.jpg
    P3060100.jpg
    31.1 KB · Visningar: 116
  • P3060120.jpg
    P3060120.jpg
    29.1 KB · Visningar: 95
  • P3060122.jpg
    P3060122.jpg
    41.1 KB · Visningar: 149
jahådu... Bjussa'ru över mig eller! Ska allt visa hur man kör ;) haha, ne.. jag suger på o köra såna där.. de är farliga.
 
Swedie skrev:
jahådu... Bjussa'ru över mig eller! Ska allt visa hur man kör ;) haha, ne.. jag suger på o köra såna där.. de är farliga.


Rigge hälsar att dom ÄR farliga!


Ni är pussies båda två..... :rofl
 
Fy fabian!
Det är sådana där stuntnissar som ni som drar upp min försäkringspremie!
Åker runt utan hel-läder och säkert inget ryggskydd heller!!! :4skrika

Tvi vale! :arsele



Får man testa pärlan någon gång förresten? :näsblod
 
Dom är häftiga dom där men jag hade nog handlat en sån här istället. EU moppe ju. För köra på väg och allt. Fyrtakt. Riktig wheeliemaskin.

Detta är en snik. Finns med skiva fram/bak och annan lyx för ca 15.000kr

monkey8%20large.jpg



Värstingen

pro1.jpg
 
Last edited:
nicke skrev:
ne, de här va ju tuffare :tummenupp

P1000465.JPG

*skrattar och vrider på mig* hehe- den var ju helskön. sån skulle man haft bara för att roa folk. måste vara kul att försöka dra wheelie med. :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top