Undrar vilket medel ni använder för att putsa era mattsvarta kåpor. Har endast mattsvarta kåpor runt hela hojen, och har provat Sonax Bilpolish. Provade bara på en liten ängslig fläck och blev inte så bra.
Sonax Hårdvax har jag också provat - njae, nästan likadant som med polishen.
Så, hur gör ni?
Sonax Hårdvax har jag också provat - njae, nästan likadant som med polishen.
Så, hur gör ni?
Last edited:
