Mats aka. Invalido tackar alla för hjälpen

forts

en tjej som var med polckade upp min mobil så jag kunde ringa min sambo o säga att hon ej skulle göra någon mat till mig :-)

fick ca 20ml morfin i abulansen men den verkade inte bita på mig så nä ja kom fram så fick jag 5till + 5 stessolid eller vad det heter.
det visade sig att armbågen var helt ur led.. liksom av..så den slet 3st killar på plats o jag kan inte påstå att det var skönt.
de kollade hela kroppen så klart o allt va bra men d hittade en fraktur på arman med...sa d.... men efter 3dagar med pendlande mellan röntgen o operation kom d fram till att det inte var en fraktu.. skönt!smärtstillande nu var 6 timme + morfin var 3e time sedan i söndags.
nu e jag hemma o fortsätter med pillerna o ska ha gips i ca 5 veck efter det blir det att träna upp senor mm igen..
Jag trodde det bara fans en Ängel.. min sambo... men tydligen finns det en till efter som att jag lever...

skriver mer när jag orkar...ska vila lite:rolleyes:

ps! var är filmen?????

TACK IGEN! NI VET VILKA NI ÄR

Last edited:
Hej Gubben.

Hoppas det inte gör ont fortfarande efter jag drog lite i fingret :pannkyss

I mitt fall så hade jag inte i heller någon fraktur eller ur led dragning, "bara" kraftig blodutgjutning kring armbågen i storlek med en cd-skiva.

Ett par veckors rehab med ortopeder & sjukgymnaster väntar innan man kan köra fullt igen.

Hör av dig om vi ska klippa ett par filmer under varsin filt i dagarna.
Skönt att du är hemma! :tummenupp

det va pgra vurpskadan... gipset va ej som det skulle o haft skita ont...nästan inte sovit något på 3nätter... men nu är det ok igen... fått nytt :) va rädd att jag hade en lös benbit

tog av gipset i dag... ajajaj fy fan vad ont det gör!!! kan ej röra armen o så fort jag rö den en mm käns det som att den bryts mitt av!! snyft...sen e det något skit med min axel så nu väntar mr inom kort :-( inga presenter har man fått..... vad va då meningen med allt????????

Jaha... har varit inne på akuten ett par gånger efter att ja skrevit här sisst...
har haft sjukt ont o åkt int lill akuten o fått mer piller o dom säger att det är som det är...tar tid.
var inne lördags natt o hade sjukt ont o fick röntgat armen på nytt men allt var bra för utom att jag fått väldens inflammation i hela armbågen som gör ont..
hmmm
nu kl 11 måndag morgon ringer dom från ortopeden o frågar om hur de är i armbågen o jag svarar ont!...ja inte konstigt säger tanaten,vi har tittat på dina bilder igen o kan konstatera att du har ett benbrott i armen som vi inte sett....vi ber om ursäkt för det.... :evil:

Det var ju skit:näsblod Men du hinner ju endå läka och bygga klart till sommaren det tar lite längre tid bara:)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti