Material till sexiga killar i depån 2006

Magnus skrev:
2365047 Så bara för att man inte har en vek kropp så sår man inte vara med. Nä DÅLIGT!!!!

:näsblod

va sa du om att va någon biff....:tungan

andra bilden Jonas grymt vältränad kille men för tung.....sen har vi ju DON Q killen som aldrig har vart på ett gym :mad:
 

Bifogat

  • magnus.JPG
    magnus.JPG
    77.7 KB · Visningar: 260
  • jonas.JPG
    jonas.JPG
    94.9 KB · Visningar: 378
  • donq.JPG
    donq.JPG
    113.1 KB · Visningar: 442
Ett dubbelnummer ifrån Norge!! :tungan

Andra bilden tagen idag i Örebro!!
 

Bifogat

  • norge 073beskuren.JPG
    norge 073beskuren.JPG
    101.6 KB · Visningar: 275
  • DSC01008 beskuren.JPG
    DSC01008 beskuren.JPG
    65.4 KB · Visningar: 174
Last edited:
Vafan, jag hade ju planer på en killkalender med vanliga sporthojsåkare.
Kanske ska satsa på en med RR-förare. De finns ju ändå att tillgå när är iväg och tävlar.
 
Då jag är ett enda stort ego får jag väll bidra med mig själv:
IMG_8810.jpg
 
Jackie skrev:
2375460 my good! hur länge måste man vänta på den här kalendern?!


antagligen tills året får fler månader än 12 :tungan verkar ju som vi platsar in dom flesta av oss någon form av poll nästan va
 
björn.e skrev:
2375536 Väntade ju en vecka på att du skulle lägga upp den, men men :rolleyes:

björn

Vågade inte, tänkte att jag skulle va snäll för en gångs skull, blev fel ändå. :va
 
Vi kanske kunde ha en kalender med jättesnygga killar, och en annan med vanliga lönnfeta, rökande rookies. Eller om man kunde ha en dubbelsidig kalender på nåt vis. Annars kan inte jag vara med! :mad:
 
Mattias skrev:
2375578 Vi kanske kunde ha en kalender med jättesnygga killar, och en annan med vanliga lönnfeta, rökande rookies. Eller om man kunde ha en dubbelsidig kalender på nåt vis. Annars kan inte jag vara med! :mad:

ahaaaa så gränsen ska dras vid lönnfet:mad:
 
Mattias skrev:
2375578 Vi kanske kunde ha en kalender med jättesnygga killar, och en annan med vanliga lönnfeta, rökande rookies. Eller om man kunde ha en dubbelsidig kalender på nåt vis. Annars kan inte jag vara med! :mad:

Jaaa, du kan också få vara med Mattias :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top