Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lotta skrev:Kan ingen komma hit med lite mat till mig. Jag sitter fast vid telefonen kan man säga. och jag börjar bli lite hungrig
![]()
Kamikaze kid skrev:Man kunde ju ha sagt nått i går!!![]()
Kamikaze kid skrev:Bananer....![]()
Miss_Orchidee skrev:.....kan man ha till mycket....
@Lotta vad är det du väntar på vid telefonen??
Lotta skrev:Jag sitter här på en pinnstol och har suttit här i fyra dygn. Jag väntar på att en kille ska ringa........skitjobbigt...!!
Långa farbron skrev:Vad heter han ?
Lotta skrev:Det kan väl inte jag veta, han har ju inte ringt än.........normala folk presenterar sig ju när de ringer, inte innan de ringer...![]()
Långa farbron skrev:Ni träffades och han dansade bugg som en gud...sen gick ni ut och tittade på stjärnorna och lekte "kolla här då leken".
Lotta skrev:![]()
![]()
![]()
Nu kan jag inte svara i växeln när det ringer utan risk för fnittring....nu är du fan inte oskyldig.
..Been there, did that, done that...![]()
Jag är inte så jätteförtjust i buggning, inte heller logdanser.
Edit: jag väntar inte på någon kille som ska ringa, jag väntar på att det ska ringa bara...bara så ni vet.
Långa farbron skrev:Sen på frågan hur vida jag är oskyldig eller inte får jag hänvisa dig till min mamma,som sitter på ALLA fakta i målet.
Lotta skrev:Hon är partisk, och om hon brås på dig är hon lögnaktig också.....![]()
Lotta skrev:Kan ingen komma hit med lite mat till mig. Jag sitter fast vid telefonen kan man säga. och jag börjar bli lite hungrig
![]()
Antagligen, men det funkar ju.n'Lasse skrev:Är detta ett nytt sätt att chatta på eller??![]()
Ullis skrev:*asg* hur fan kan en sån här otroligt meningslös tråd dra till sej uppmärksamhet & så många svar...haha....
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |