Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nicke skrev:2441270Jag säger bara BRING IT ON!!!
Biifer skrev:2442556Jag genomgick detta för 5år sedan nu. Men herregud, så farligt är det verkligen inte. Jag åt på McD bara någon timme efter det att jag vaknade efter operationen.
Samma här, åt hamburgare dagen efterBiifer skrev:2442556Jag genomgick detta för 5år sedan nu. Men herregud, så farligt är det verkligen inte. Jag åt på McD bara någon timme efter det att jag vaknade efter operationen.
Nicke skrev:2443918Känns bra men jag är rätt vinglig pga lite sömn och lite näring. Mår lätt spydåligt också, troligen pga Citadon. Blir nog en dag i sängen idag.
.Bruzda skrev:2442536Ett litet tips är att undvika ketchup på moset, det gjorde inte jag![]()
Jag rasa 3 kg när jag tog bort mina, men då ska jag var helt ärlig och säga att jag knappt åt något alls för jag hade så ont, fick i mig vattnet jag tog värktabletterna med. Kan ju tillägga oxå nu när du redan har gjort operationen för att inte skrämma dig... undvik att vakna upp när du fortfarande ligger på operationsbordet, det är det du har uppvaket till, bara för att dom slutat gräva så är det inte dags att vakna![]()
Bruzda skrev:2442588Ja en del har det bra...

HerrTigen skrev:2446148en burk jalapeno och kanske en skvätt tabasco
![]()

Nicke skrev:2451302Dippade lite så jag måste äta mer Citadon för att orka vara uppe. Äter 3 Voltaren som grund och sen upp till max 8 Citadon per dag. Kör kanske 5-6 per dygn just nu. Var lite kaxig dag 1-2 men nu är det lite värre. Hoppas det ger sig snart...
Blev en kebabrulle igår. Fick lida lite för det men gott var det! Skitskoj att vara till affären o.dyl., man luktar fan GAM ur munnen oavsett om man tuggar tuggummi, svårt pga tjall på gomspenen = får kräkreflexer, eller borstar tänderna i 10 minuter...![]()
mogwai skrev:2451332haha hej du, tänkte på dig härom dagen och undrade hur det hade gåttdu blev ju förvarnad om den mysiga fräscha hångel-framkallande doften och det bekvämt svullna hals-helvetet... hehe. gott a veta du lever iaf
![]()
hoppas du repar dig snart igen![]()
Det suger!Nicke skrev:2453256Jäklar vad ont man hade idag då. Skulle jobba lite via laptop och telefon men det är bara att glömma. Vaknade kl 08 av att huvet värkte nåt grymt. Gör ont från halsen upp mot öronen så det vara bara att stoppa i Voltaren och Citodon x2. Nu kan jag ligga i sängen men inte mycket mer. Stämde precis med papprena jag fått (ondare dag 5-7 är vanligt). Yippie!

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!