massor med RR saker

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Har lagt in ett par annonser. Är nere i Tyskland och polaren bad mig ta hem en massa racebitar och sälja. jag drunknar. 6 hojar, en uppsjö med däck, skinnställ, hjälmar, reservdelar, snart hans morsa antagligen om jag inte sätter stopp. Nästa vecka kommer jag hem med en stor buss o släp fullastad med saker han inte har plats för. Inget skräp, orka kajka runt med skit... Uhm, vad behöver ni? Vill inte spamma annonser eller ta hem grejer i fel ordning.

Länkar till annonserna skulle underlätta så att man kan se vad som erbjuds.

Länkar till annonserna skulle underlätta så att man kan se vad som erbjuds.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=4575

Där är yammorna. Skrev en till om diverse racedäck men den mobilla o2 uppkopllingen försvann... Iaf, sag att du letade efter däck. Det finns :)
Pirelli och Metzeler. Mest slicks, men ett par nya uppsättningar K1 K2 finns med...

Här finns sa mycket raceprylaf sa man baxnar. Just nu är jag mest intresserad av nat skumt för 90 € flaskan. Hutt hutt...

Last edited:
Vad jag tror att jag ska ha med mig hem i slutet av denna vecka är ett gäng IDM superbikes, och ett gäng Pirelli och Metzeler Slicks, 120/70 - 190/55, nagra lätt beggade set, och nagra nya. 5-6 set avvarje kanske. Beror pa plats. Nagra regnset, nagra mönstrade nya Metzeler.

Allt beror pa vad som far plats i ett lass... :) Jag vet det säkert först när det är lastat, skriver det här sen sa far ni väl komma hem till mig när jag är hemma ifall nagat önskas.

Sen finns det mängder av annat, men de förvarar han pa ett annat ställe 100 km, en del av det tar jag hem senare, om kanske en manad. Om nu inte det dyker upp en förfragan om nagot litet och dyrt innan jag aker.

Att göra en lista pa allt som finns innan Torsdag känns avlägset, vi haller pa och flyttar hans verkstad fran ett ställe till ett annat... :(

Jag postar här när jag är 100% säker pa vad jag har med mig. Da kommer priser ocksa, de maste jag ju fa reda pa senast da.

Förresten Weißbier is teh shit!

Last edited:
Ja jäklar. Tyskar och deras äsch vi tar det imorgon mentalitet. Killen Markus köpte hojarna av, som jag skulle ta med mig hem, fick pengarna, skulle komma med hojana i Mandags. Sa sen tisdag osv. Nu är han i Slovakien? okontaktbar. Med hojarna. Sa jag maste göra en tripp till senare... Helt otroligt. Alla smadelar ligger som sagt pa ett annat ställe och irriterade herren här hinner inte aka dit och hämta det istället. Jag skiter i det, jag kommer hem med en tom bil till helgen. What a waste.

Drygt men sant händer i affärer ibland.

Behöver du assistans kan vi kanske komma överens, jag bor/jobbar i Frankfurt och är där regelbundet sa nagot kanske gar att ordna. Är lycklig ägare av en Ford Transitbuss som har gatt sa manga ganger till Tyskland nu att den snart styr alldeles själv. :)

S¨där ja. Markus ringde nyss och jag frågade om när hojarna kommer. Han sa att snubben han köpt dem av LOVAT att lämna dem imorgon, senast Onsdag! :gnissla Onsdag kväll är jag nere igen, hoppas fan de är där då, så jag slipper lägga ut en till onödig annons som jag sen måste plocka bort...

Förresten, CBR600:orna är visst 07:or... Inget fast pris än, "Kimmo, let me check so I don't make a mistake again like with the wheels..."

Tyskar har ett oförtjänt rykte om sig att vara ordningssamma och strukturerade. Tro mig det stämmer inte. :näsblod

Lycka till:tummenupp
Jag tror dig. Det är sa tröttsamt sa det är inte sant. Maste jag aka 120 mil hem tomhänt igen sa skiter jag i det. Inte en chans att jag aker ner igen. De stressar runt som fan, gap o skrik hit o dit, och astadkomer inte ett skit. Helt otroligt...

Jag tror dig. Det är sa tröttsamt sa det är inte sant. Maste jag aka 120 mil hem tomhänt igen sa skiter jag i det. Inte en chans att jag aker ner igen. De stressar runt som fan, gap o skrik hit o dit, och astadkomer inte ett skit. Helt otroligt...
Du är för snäll helt enkelt...
Hoppas det reder sig denna gången :pannkyss

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!