Massor av platser kvar till Ring Knutstorp 090723

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Var inne och kollade bokningen till vår Knutstorpskörning och det finns ju massor av lediga platser!
Vilket kanonläge att köra Knudan mitt i semestertider då man inte behöver ta ledigt från jobb och då vädret bör vara stabilt.
Dessutom körs det i två RÖDA grupper som det efterlysts! :yoparty

Plats: Ring Knutstorp
Datum: 2009-07-23
Tid:09-16
Lediga platser just nu: 57
Medlemspris: 950 kr
Bokningen stänger: 2009-07-21 klockan 11:00

Såg även att det fanns gott om platser på SRW körningarna den 12:e och 19:e juli :)

2 st mindre nu:D
Ska bli roligt att köra där igen,,riktigt rolig bana.
Ses där alla:tummenupp

Fan jag hade också gärna kört! Men kanske får sålt hojen, äntligen, så det kan bli lite svårt med själva körandet! ;)

Jeg er også tilmeldt i Rød2, men havde nu håbet på at de havde skåret ned til kun 3 grupper (1 gul, 1 rød, 1 hvid).
Det var godt nok lidt regnvejr sidst på Knudan d. 18/6, men jeg syntes der var masser af plads i grupperne, og 15min pas er lidt korte :va

Vi ses i pitten :yoparty

:-) Niels

Jeg er også tilmeldt i Rød2, men havde nu håbet på at de havde skåret ned til kun 3 grupper (1 gul, 1 rød, 1 hvid).
Det var godt nok lidt regnvejr sidst på Knudan d. 18/6, men jeg syntes der var masser af plads i grupperne, og 15min pas er lidt korte :va

Vi ses i pitten :yoparty

:-) Niels
Från och med i år så kör vi 20 minuterspass på Knudan så var du fått 15 minuter ifrån vet jag inte? :va
Vi har dock kortat ner några av passen efter lunch till 15 minuter då folk tenderar till att bli mätta och trötta och vi vill undvika onödiga besök i sandfållan på grund av detta.

Sen gillar jag danskarnas sätt att säga "vi ses i depån"! :D

/ Micke
Depåchefsansvarig

Plats i vit grupp!!! Vill jag gärna ha. Om någon inte kan utnyttja sin bokning så ring mig 0706-244748 Johan Kalén

Från och med i år så kör vi 20 minuterspass på Knudan så var du fått 15 minuter ifrån vet jag inte? :va
Vi har dock kortat ner några av passen efter lunch till 15 minuter då folk tenderar till att bli mätta och trötta och vi vill undvika onödiga besök i sandfållan på grund av detta.

Sen gillar jag danskarnas sätt att säga "vi ses i depån"! :D

/ Micke
Depåchefsansvarig

Aah, tak for info! :tummenupp
Jeg gik bare ud fra at det var 15min når der var 4 hold og vi d. 18/6 kørte én gang i timen. (Men det var nok efter frokost, da det jo regnede inden) :va

Vi ses i dæpåån! :D

Tack Micke!!

Jag har nu en plats i röd. Om någon vill byta med vit grupp så är det super.

Johan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...