Massive worldwide GSX-R recall

KGK har även skickat ett brev till mig, snällt att dom gör garantibyte på en 14 år gammal gixxer tyckte jag.

Dock så var Din MC lite väl fundersam när jag ringde så dom dubbelkollade med KGK, vilket resulterade i att jag fick informationen om att KGK var lite väl "trigger happy" när dom skickade brev till mig. :(

Resultatet är att jag får ordna ny pump själv om jag inte vill behålla orginal...

"Brembo RCS 19" kanske :yoparty
Var hittar man den för rätt pris?

KGK har även skickat ett brev till mig, snällt att dom gör garantibyte på en 14 år gammal gixxer tyckte jag.

Dock så var Din MC lite väl fundersam när jag ringde så dom dubbelkollade med KGK, vilket resulterade i att jag fick informationen om att KGK var lite väl "trigger happy" när dom skickade brev till mig. :(

Resultatet är att jag får ordna ny pump själv om jag inte vill behålla orginal...

"Brembo RCS 19" kanske :yoparty
Var hittar man den för rätt pris?

Fast det är inge problem med den gamla pumpen som är en axiell pump. Den nya (600/750 -04 framåt, 1000 -05 framåt) är en radiell pump, det är den som de byter ut. Så du kan köra vidare med din gamla, dock är ju en RCS19 alltid en bra uppgradering! :)

Har också problem med min gixxer k6, kan man fortfarande prova kontakta dem angående bromsen? Bor dock i Skåne så skickar dem mig till en Suzuki verkstad här nere i bästa fall?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT