Massa polisbilar i södra Stockholm

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Var på väg hem från tjejen i Skarpnäck när jag möte en polisbil. Sen mötte jag två till sen en till osv. Sammanlagt var det 7 st bilar som jag möte/såg. Klockan var mellan 21:10-21:30 (Datum 21 september) . Jag var påväg mot Nynäshamn och bilarna åkte i motsata riktningen. Bilarna möte jag i Skarpnäck området och vägen mot Tyresö (ungfär). Två av bilarna hade parkerat i nån park längs vägen.

Nån som vet vad allt deta handlade om?
Bilarna körde ju inte dirket sakta. Nåt måste ha inträffat som drog ut halva polisstyrkan i tokholm. (HELA 7 bilar :rolleyes: )
Nån som känner sig skylldig? Jag är oskydig den här gången vargefall...

Upplys mig! Nån måste veta nåt. Nån som har hört nåt på polis radion? Jag är nyfiken! Annars kanske det står nåt i tidningen i morgon. Det visar sig.

enduroemil skrev:
... jag möte/såg. Klockan var mellan 21:10-21:30 (Datum 21 september) . Jag v...

Nyheten har inte nått oss andra då vi inte kan färdas i tid och rum och får helt enkelt lungt och stilla vänta på att förloppet ska inträffa.

acura skrev:
Nyheten har inte nått oss andra då vi inte kan färdas i tid och rum och får helt enkelt lungt och stilla vänta på att förloppet ska inträffa.
:hihi Men det är rätt bra att få den framtidsinformationen så man kan hålla sig borta. Tipsa gärna mera :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8