Maskeringstejp på nätet?

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Vart kan jag köpa maskeringstejp på nätet?
Inte vanlig utan en smalare för att maskera finare mönster!

det går du till någon butik som du har hemavid som säljer billack.. dom brukar ha sådant.. köpte mina rullar med masktejp på en sådan butik.. det är sådant dom brukar ha hemma

Problemet är att dom jag varit ock kollat hos kör mad samma vanliga typ av maskeringstejp som man kan köpa på ÖB eller COOP :gnissla
Men jag ska jaga vidare efter lack så då kanske jag kan lyckas hitta nå.

Nja... inte gärna. Ute efter typ 3m finlinetejp för dekorationslackning på ca 6mm bredd.

Jag har Linje tejp från 3M, hitta en färg/konstnärsbutiker som är återförsäljare av 3M, då kan dom säkert ta in om dom inte redan har.

Vet bara att det är en blå tejp och den finns i olika tjocklekar, används tex att maskera upp flames o annat till motivlack.

bör inte vara några problem hos en lackfirma.. 3m funkar.. jag kör något a nnat som finns i bred från 3 till 6 mm och olika böjegenskaper.. beroende på hur svepande ´former du skall ha

bör inte vara några problem hos en lackfirma.. 3m funkar.. jag kör något a nnat som finns i bred från 3 till 6 mm och olika böjegenskaper.. beroende på hur svepande ´former du skall ha
:tummenupp Så rätt, nu är det fixat!
Den lokale bysmeden hadde. Men han har slutat sälja färg :huvet Så nu blir det till å leta efter ny färgleverantör.

Back