maskeraddräkt sökes...

Ehm... Leta upp en saga med en svensk soldat (nyare än 1990) så kan du få låna komplett uniform av mig... Det har andra flickor gjort inför maskerader. Dock inte med det temat. :)

Jag har allt (kängor, uniform, basker, kallingar, strumpor...) utom vapen att låna ut... :D

/Lucky9

Ace Niki skrev:
Ok... har bara lite svårt att visualisera den, princessklänning OCH draculaklänning på samma gång? :confused: Fst iofs, kan ju bli mitt i prick :eek: ;)

Det beror ju på vad man har för assesoarer, hallå :hej Blont hår och tiara = prinsessa. Tänder och blod = dracula.

Man kan bli vad man vill! Så sa alltid min mamma... är det därför jag pluggar komvux nu??

Ace Niki skrev:
Oj, det var LÄÄÄÄÄNGE sen man hörde Elddonet... Pappa fick läsa den 1000 ggr. Har du den sagan nånstans? Var får man tag på den? Vore intressant att veta varför man tyckte den var så bra.

Vaddå? fattade du aldrig den eller? :D *skojja*

Jag har alla H C Andersens sagor i FETA böcker, tror d e 12-16st. :confused:

Jag kan sno den på bibblan o skicka till dig om du vill? :)

750RR

Kom igen nu Ace...

Pippi skulle passa dig som handsken. Kolla bara hur, om ingen tar illa vid sig nu, hur läcker Pernilla W är som Pippi. Rött hår, strumpebandshållare osv. Och med dina armar slår du henne som "världens starkaste tjej" med hästlängder :fakta

Våga färga....

maverick_750rr skrev:
Vaddå? fattade du aldrig den eller? :D *skojja*

Jag har alla H C Andersens sagor i FETA böcker, tror d e 12-16st. :confused:

Jag kan sno den på bibblan o skicka till dig om du vill? :)

750RR

Gör det, och så kopierar du den sagan, viker ihop papprena och stoppar under kutsen, tar med till SH-festen (hmmm, kan jag hålla mig så länge? :( ), och så läser du den för mig innan jag somnar. Helst innan jag är för full.

Ace Niki skrev:
Gör det, och så kopierar du den sagan, viker ihop papprena och stoppar under kutsen, tar med till SH-festen (hmmm, kan jag hålla mig så länge? :( ), och så läser du den för mig innan jag somnar. Helst innan jag är för full.

Nejnej, jag snor den och sen får du den på festen såklart. som en present från mig :)

Jasså? Denna gången ska DU ha de svarta långkalsonerna :brynad

750RR

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma