Martin Lind

Barrett skrev:
Martin Lind knep 13:e platsen i Sosnova, Tjeckien & har nu 11:e platsen i mästerskapet! :tummenupp
Håller tummarna för att han visat sig tillräckligt för att hitta en öppning till mer deltagande bland dom stora grabbarna

Fullständig resultatlista: http://www.supermotos1.com/reslists.aspx?ct=4&c=10

Kul att se att det går bra för honom!
:Bugar Martin Lind

Btw, blir det nån räjsing nån stans i halmstad till helgen? Kommer förmodlingen ner med hojen på fredag em och stannar till söndag.

henrikkrueger skrev:
Kul att se att det går bra för honom!
:Bugar Martin Lind

Btw, blir det nån räjsing nån stans i halmstad till helgen? Kommer förmodlingen ner med hojen på fredag em och stannar till söndag.

Om du menar organiserad träning så kommer det inte vara det. Finns ju varken bana eller folk som kör här (bort sett från mig). Jag har några ställen jag brukar träna på dock så är du sugen så fixar vi så klart det. :tummenupp

Barrett skrev:
Om du menar organiserad träning så kommer det inte vara det. Finns ju varken bana eller folk som kör här (bort sett från mig). Jag har några ställen jag brukar träna på dock så är du sugen så fixar vi så klart det. :tummenupp

Va fasen, är du ensam om att köra seriöst i Halmstad?
Slår det inge högt på Tylösand att man kör motard, eller varför vill folk inte köra?
Helt klart sugen på att träna! När och var?
Droppar in någon gång på fredag kväll så lördag passar mig bäst...

henrikkrueger skrev:
Va fasen, är du ensam om att köra seriöst i Halmstad?
Slår det inge högt på Tylösand att man kör motard, eller varför vill folk inte köra?
Helt klart sugen på att träna! När och var?
Droppar in någon gång på fredag kväll så lördag passar mig bäst...

I tylösand är det väl mest golf som gäller.

Jag kommer vara bakis på lördag så vi kan väl ta det efter lunch iaf. Återkommer i PM med vart och så.

Barrett skrev:

Tjena.

Får jag bara hojen innan helgen hänger jag på också :yoparty

Barrett skrev:
I tylösand är det väl mest golf som gäller.

Jag kommer vara bakis på lördag så vi kan väl ta det efter lunch iaf. Återkommer i PM med vart och så.

I Tylösand är man bara på midsommar :fyllisar

Barrett skrev:
Martin Lind knep 13:e platsen i Sosnova, Tjeckien & har nu 11:e platsen i mästerskapet! :tummenupp
Håller tummarna för att han visat sig tillräckligt för att hitta en öppning till mer deltagande bland dom stora grabbarna

Fullständig resultatlista: http://www.supermotos1.com/reslists.aspx?ct=4&c=10

Jag var nere och kikade på tävlingen LIVE
:yoparty
Måste säga att det var bland det grymmaste jag varit med om. Satan var de kör fort...

Fick rycket sent torsdags kväll och ringde och beställde flyg. 398:- NER 398:- HEM + transfer 2 x 50:- Hotell 3 x 360:- men det fanns mycket billigare hotell tydligen. :banana :banana :fyllisar

Hade jag vetat att det var så billigt tidigare hade man ju raggat ihop ett gäng. Men nu vet man till nästa evenemang på den banan.

24.-25.9 är det SM Tjeckiska :yoparty

Lånar tråden lite.. var kan man se vilka som är anmälda till tävlingen i Arvika som är nu i helgen?

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar