Martin Lind = Slanglöst

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Nu har MARTIN LIND fått sina slanglösa från mig (8st fälgar) + uppsamlingskärl i aluminium,med snabbavtappning,( han tog 3st,) vägde hans framslang (metseler)800gr fram + bak 1045gr...mitt väger 100gr fram 165gr bak...snacka om skillnad!!!! :rofl

Last edited:
husa harry skrev:
2078067 Nu har MARTIN LIND fått sina slanglösa från mig (8st fälgar) + uppsamlingskärl i aluminium,med snabbavtappning,( han tog 3st,) vägde hans framslang (metsler)800gr fram + bak 1045gr...mitt väger 100gr fram 165gr bak...snacka om skillnad!!!! :rofl

Hur ser uppsamlingskärlet ut då? Måste ha det på min om jag ska få köra hos er, är det bolt-on även på min gamla häck? Och billigt är det väl också :gnissla

Dee_cati skrev:
2078984 Hur ser uppsamlingskärlet ut då? Måste ha det på min om jag ska få köra hos er, är det bolt-on även på min gamla häck? Och billigt är det väl också :gnissla
det är en kopia av husasorginal i plast men i alu,men med snabbavtappning ja det går att sätta den på din husa om det är från -00 å frammåt och dom passar KTM oxå ..har oxå vevhuskärl +tank+kylare till husa ktm (snygga som fan)pris 200 kr vevhus 300 kr förgasare..har även slangfritt för 800kr paret..gör även däckbalanserare .300kr + däckkrängare i aluminium..1400kr....

Last edited:
slangfritt

lite bilder kanske skulle kunna vara på sin plats!! är faktiskt intresserad av det mesta du nämde ovan! vad tar du för tanken då? jag har en 04a!!! mvh markus

husa harry skrev:
2078067 Nu har MARTIN LIND fått sina slanglösa från mig (8st fälgar) + uppsamlingskärl i aluminium,med snabbavtappning,( han tog 3st,) vägde hans framslang (metseler)800gr fram + bak 1045gr...mitt väger 100gr fram 165gr bak...snacka om skillnad!!!! :rofl

Ligg inte på och sola nu bara ta och läs dina PM också :D

dukeIIfbg skrev:
2088561 lite bilder kanske skulle kunna vara på sin plats!! är faktiskt intresserad av det mesta du nämde ovan! vad tar du för tanken då? jag har en 04a!!! mvh markus
Det är ingen tank utan ett uppsamlingskärl, om inte jag har missat något men jag skulle veta om Husa Harry hade börjat gjort tankar.
Alutank finns att köpa för 4000kr men jag kommer inte på vilka det var som sålde dom. Men finns interesse kanske jag kan kolla upp det.

Stoffy skrev:
2287747 Det är ingen tank utan ett uppsamlingskärl, om inte jag har missat något men jag skulle veta om Husa Harry hade börjat gjort tankar.
Alutank finns att köpa för 4000kr men jag kommer inte på vilka det var som sålde dom. Men finns interesse kanske jag kan kolla upp det.
omeromoto

serb2006_2.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey