Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

NSR_Martin skrev:Min födelsedag förra året tog jag ledigt från skolan, skrev teoriprovet tidigt på morgonen och klarade det med 62 poäng, därefter for jag hem i...snigelfart på mopeden, för att sedan komma hem till en NSR som för första gången skulle få ut o rulla på vägarna på allvar, farsan och jag övningskörde 20 mil den dan, 10 grader solsken... Lite lagom första dag för övningskörning sådär, så man får vänja sig lite lugnt
Känns inte som denna födelsedag kommer överträffa den dagen![]()

Lite småskit som vanligt, kläder, godis, biketidning o så...spectre skrev:Grattis Martin! Hoppas du har haft en schysst dag och så, fick du nått spännande?
Öl-smileyn.... En kall öl vore gott nu!!.... Men, man bor ju hemma såSinkZ skrev:grattis martin!!!
hoppas du får en fin födelsedag trotts vädret.
finns ju inte nån tårta-smiley så du får lite dricka istället![]()
TYSTSmackMan skrev:Grattis martin.. skönt att man fyller 18 snart dågrattis igen!!!!

Jopp, men först har vi en härlig sommar med 125 och mååånga fler polare som kör hoj än förra året, så det blir kulAndersJohansson skrev:Graaaaatiiiis
Nu har du bara ett år kvar till en lite viktigare födelse dag![]()

Jodå, va bara dels för upptagen med mitt depåstöd för o svara, o dels för snål för o svarazpeppy skrev:GRATTIS!!! I efterskott men jag hoppas du nöjer dig med sms:et jag skickade, hehe...

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |