Markus och bonny pratar ut

Status
Ej öppen för fler svar.
Suomalainen skrev:
Upprörd är jag inte det minsta, bara less på hans ständigt taffliga försök att vara rolig och genom det sabba var o varannan tråd.

MEN nu har jag listat ut att man kan ju fan blocka folk, men det funkar visst inte så bra när alla quotar.. så nu kommer jag inte se hans inlägg och jag slipper störa mig. Och du behöver inte försvara stackarn mer... alla glada o lyckliga! :tummenupp
Hur skulle SH se efter en månad om all som snittar mer än 5 inlägg/dag
blev bannade en månad. Bättre eller sämre?
Av 20k medlemmar är det få som skriver något, törs dom inte
för att proffsen regerar?

BMW R90s skrev:

100 inlägg om dagen är inga probs för mig iaf så länge de är releveanta, men när 99 av dem är totalt menlösa blir det ganska tröttsamt. Varför inte alla 20k medlemmar inte skriver finns det nog många olika anledningar till (där kan UT vara en orsak, eftersom han gör narr av folk med jämna mellanrum).

Fredag... in i dimman. :fyllisar

Suomalainen skrev:
100 inlägg om dagen är inga probs för mig iaf så länge de är releveanta, men när 99 av dem är totalt menlösa blir det ganska tröttsamt. Varför inte alla 20k medlemmar inte skriver finns det nog många olika anledningar till (där kan UT vara en orsak, eftersom han gör narr av folk med jämna mellanrum).

Fredag... in i dimman. :fyllisar

:rofl

Vad många som fick prata ut bara för att bonny blev sur på mig.

Vad kan vi lära av detta, jo att jag gör ett bra jobb med att reta upp folk och att det leder till utprat, småbråk och virtuella handslag.

M.a.o: Markus är bra.

/The Peacemaker

Markus skrev:
Vad många som fick prata ut bara för att bonny blev sur på mig.

Vad kan vi lära av detta, jo att jag gör ett bra jobb med att reta upp folk och att det leder till utprat, småbråk och virtuella handslag.

M.a.o: Markus är bra.

/The Peacemaker
Tar du åt dig all ära??? :tungan
Typiskt dig, elaking!!!

arguing.jpg

Men jag hejjar ändå på Markus :D

apbot skrev:
Men jag hejjar ändå på Markus :D

Nej! Nu kommer markus bli arg för att du sköjar med cp-störda! Det har han blivit innan iaf... Jag vet inte om han känner sig träffad eller vad det är... :clown

Zee skrev:
Nej! Nu kommer markus bli arg för att du sköjar med cp-störda! Det har han blivit innan iaf... Jag vet inte om han känner sig träffad eller vad det är... :clown

Nu är väl iofs knappast killen på bilden CP... ...texten handlar ju om utvecklingstörda och en cp-skada är ju snarare ett rörelsehinder! :mattias

korvgubbe skrev:
Nu är väl iofs knappast killen på bilden CP... ...texten handlar ju om utvecklingstörda och en cp-skada är ju snarare ett rörelsehinder! :mattias
Jag har alltid velat hacka på dig men eftersom du har så sunda idéer, d.v.s. liknande mina, så har jag inte haft chansen förut.
Man ÄR väl inte CP, man HAR väl CP!? :7peta
GUUD vad skönt detta kändes.... :banana

korvgubbe skrev:

Mycket möjligt att det är så.

Men han är nog inte den vassaste kniven i besticklådan iaf.

Last edited:
BMW R90s skrev:
De har inte ett dyft att säga helt enkelt.
Det här är för mig i första hand ett hojforum och den här offtopicdelen kommer definitivt i andra hand och de som enbart lever här förstår jag mig inte riktigt på får jag erkänna :)

Starstriker skrev:
Hehe. Har du blitt av med jobbet?

För övrigt anser jag att den jobbigaste moralfarbrorn av alla på det här forumet är Chrilla (eller heter han Chrille). Har inte sett honom här på att tag nu vilket är skönt.

Tuff skit, men jag har varit i Afrika en månad. Men nu är jag tillbaka i god form. Om det nu var jag......det finns bestämt en Chrilla också.

Dessutom smakar oliver skit oavsett hur ofta man provar. ....men det har inte med Starstriker att göra.

Last edited:
Zee skrev:
Men han är nog inte den vassaste kniven i besticklådan iaf.

Den här tråden är ju redan allt den inte borde vara så jag fortsätter väl på villovägar då:
Jag tycker skämt om handikappade är jättetråkiga, ja. Jag kan tänka mig vad de tyder på hos avsändaren, men det överlåter jag till dig att gissa själv. ;)

UrbanTiger skrev:
De var ju ett roligt uttryck :va

Dom vassa köksknivarna ska inte ligga i besticklådan tillsammans med matknivarna. Missade du detta på hemkunskapen :gnissla

(hoppas du kan läsa detta inlägg)

:lol :rofl

Jag börjar gilla dig. Du påminner om Gurra Surra och Gulleplutt lite! :tummenupp Keep up the good work.

Markus skrev:
Den här tråden är ju redan allt den inte borde vara så jag fortsätter väl på villovägar då:
Jag tycker skämt om handikappade är jättetråkiga, ja. Jag kan tänka mig vad de tyder på hos avsändaren, men det överlåter jag till dig att gissa själv. ;)

Vad du tänker om avsändaren till sådana skämt skiter nog de flesta ett stort stycke i. Att du tycker skämt om handikappade är tråkigt för stå för dig, men humor har inga regler. Allt kan vara roligt i rätt sammanhang. Jag tror du mest ser det som en chans till att dra fram moralkärringen inom dig.

bonny skrev:
Det finns fler personer på forumet som kan intyga vilket jobb jag har, jag har också svårt att förstå varför jag skulle ljuga om det men sanningen är att jag jobbar som psykolog vid rättspsykiatiska enheten i Helsingborg.

Bästa kommentaren på länge, förklarar en hel del om SH.com

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...