Marknadsplats?

BritBiker

Skåne
Hoj
Några olika
Är marknadsplatsen enbart för medlemmar? Jag som inte är medlem kan inte hitta den.

Jag har bokat en plats i grön grupp på Knutstorp 21/6 och kommer eventuellt inte att kunna utnyttja den:huvet
Det är inte helt klart än hur det blir, men om jag inte kan är det synd både att platsen står tom och att mina pengar "försvinner"

Marknadsplatsen finns inte som "plats" utan din plats i grön grupp kommer att synas som vanligt när man bokar sig och ingen kommer vet att den kommer från "marknadsplatsen"

Hmmm... är det inte så att som 999:a kan man inte lägga ut sin plats? Eftersom systemet är kopplat till medlemsnummer (i detta fall samma som många andra har) och inte namn?
Jag avvaktar svaret från Kurvmakaren eller någon som VET.
Skicka annars ett maill till SSEMSE med frågan.

Denna info bör också komma upp på hemsidan.

Jag avvaktar svaret från Kurvmakaren eller någon som VET.
Hej, här kommer svaret...

Det är bara medlemmar som kan lägga ut sina bokningar till marknadsplatsen. Däremot kan både medlemmar eller sk 999:or boka platser som är släppta via marknadsplatsen.

Bokningssystemet nämner inget om marknadsplatsen vid bokning som 999:a (vilket det gör om du är medlem). Utdrag från sidan där du väljer grupp och bekräftar din bokning: OBS! När du klickar på [boka plats] så är du bokad och därmed skyldig att betala (förutsatt att arrangemanget inte är kostnadsfritt) oavsett väder, sjukdom, etc..

Som inloggad medlem ser det ut såhär: OBS! När du klickar på [boka plats] så är du bokad och därmed skyldig att betala (förutsatt att arrangemanget inte är kostnadsfritt) oavsett väder, vind, sjukdom, etc.. (iallafall så länge du äger platsen - läs mer om detta under marknadsplatsen).

Alltså, marknadsplatsen är en medlemsförmån och funkar inte för icke medlemmar.

Hoppas det klargör.

Mvh,
Kristian (på Borneo - precis dykt SIPADAN)

....
Mvh,
Kristian (på Borneo - precis dykt SIPADAN)

Om du nu bemödar dig med att svara, så håll dig till ämnet och bespara oss utsvävningarna - dj-a lyxlirare :mad:

(Hoppas du nu har en UV-kamera att dokumentera med... jag kan visa dig bilder från Maldivernas 24 dyk i utbyte :tummenupp )

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman