Marketing research in London

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Motherfuckers!

Fick ett samtal från en pakistanier i london som tydligtsvis ringde från ett "Markering research company". Han fick ut av mig en emailadress samt min födelsemånad (innan jag sa det sa jag till honon klart o tydligt att han kan dra åt .. söderut, men han kom tillbaka med att .. "sir, this only about your month of birth"). Han sa att det var för att hans överordnade skulle kunna bekräfta att han ringt. Men hur fick han tag på mitt telefonnummer? Jag har endast ett Comviq kontant!

Vem mer har fått sånna här telefonsamtal?

Turligt nog gick det på mobilen så det iaf inte hände att "taxan tickar" o man får en telefonräkning på en mille för ett 2 minuters samtal.

Förövrigt har jag nått i ögat, samt mina fisar luktar inte rosor. Utan mer ruttna kardaver stekta i solen o sen har det regnat ... o surat ihop det sega köttet lite :3freak

Last edited:
jag har fått likande samtal förut, dock från sverige. men jag undrar där också hur i h-e de fick tag i mitt Comviq kontant nummer? Knappar de bara in på måfå eller? Jag lade sedan på efter 1 min och sa att jag inte var intresserad.

Mina mökar igår var fanemej inte helt ok, luktade mögelfjärt och det kom konstant. Fråga julgranen, han vet :hihi

Finns alla möjliga skumma ställen som har ens nummer ibland. Det man ska passa sig för är ställen man kan skicka SMS gratis och sånt. Många av dom lite mindre seriösa ställerna samlar nog på sig nummer och säljer dom sen.

Du kanske har en kompis som skickar SMS till dig via någon gratistjänst eller nått.

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back