Mark behöver tröstas..

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Pratade med Mark nyss och han sitter på mölndals sjukhus med brutet ben:arsele.. Han har tydligen gått med det ända sen förra veckan då han och några varit ute och åkt.. (Vet inte med vilka)
Så vill ni skänka pojkfan lite tröst så skicka ett sms 0730 36 28 85.. Då blir han säkert jätteglad.. :banana

MarkEdit: Ändrade till rätt nummer ;)

Last edited by a moderator:
Snackade precis med honom....!!!Han var på ganska bra humör.Väntade på Han med den vita rocken skulle komma tillbaka med domen.....!!!!

Stackars liten :kiss

Krya på dig, och hoppas du slipper gips.

Lägg dig på massa äpplen... Så kryper latmasken ur dig!;)
Krya på dig gubben! Synd att du inte kan vara med på söndag :(

Hej alla!

Tack Calle för tråden, synd bara att du skrev fel nummer ;)

Här är felet. Huvudet på benet har gått av. Nu har jag fått en snabb svart sjukhus-sko att gå i :cool:

Bifogat

• benav.jpg
    benav.jpg
    45.5 KB · Visningar: 72
Hej alla!

Tack Calle för tråden, synd bara att du skrev fel nummer ;)

Här är felet. Huvudet på benet har gått av. Nu har jag fått en snabb svart sjukhus-sko att gå i :cool:

Hur fan lyckas du med det där?!?! Du måste ju tagit sats rätt bra och sopat i foten i ett berg!:va:confused:

Hoppas det läker fort i alla fall, så vi kan dra ut i skogen!:)

Hur fan lyckas du med det där?!?! Du måste ju tagit sats rätt bra och sopat i foten i ett berg!:va:confused:

Hoppas det läker fort i alla fall, så vi kan dra ut i skogen!:)

Jo, det var mörkt som på åttans vagn norrut. Liten raka på en djup (60 cm) stig. Där stack det ut en sten ur "väggen" på stigen. Avståndet missbedömdes och foten klämdes mellan stenen och fotpinnen. En rejäl vurpa var ett faktum. Sen var det bara några kilometer kvar av endurobanan i Blixås.

Ja, jag vill ut i skogen, men får nog stanna hemma med min nya sko iaf. två veckor.

Last edited:
Jo, det var mörkt som på åttans vagn norrut. Lite raka på en djup (60 cm) stig. Där stack det ut en sten ur "väggen" på stigen. Avståndet missbedömdes och foten klämdes mellan stenen och fotpinnen. En rejäl vurpa var ett faktum. Sen var det bara några kilometer kvar av banan i Blixås.

Ja, jag vill ut i skogen, men får nog stanna hemma med min nya sko iaf. två veckor.

Vad ni håller på!

Ta det lugnt kompis.

Jo, det var mörkt som på åttans vagn norrut. Liten raka på en djup (60 cm) stig. Där stack det ut en sten ur "väggen" på stigen. Avståndet missbedömdes och foten klämdes mellan stenen och fotpinnen. En rejäl vurpa var ett faktum. Sen var det bara några kilometer kvar av endurobanan i Blixås.

Det såg jävligt roligt ut när det hände iaf :)
Men blev faktiskt orolig där ett tag!

Krya på dig raring :krama

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC