Marilyn Manson konserten är säkrad!!!!

tks skrev:
Har hört att det är en dålig idé att bedöma flickvännens yngre systers kropp (:fatta!), du får göra det själv. Lika bra att PM:a över bilden för att vara på säkra sidan :7peta

DAMN BOY!!!!! Hon får gärna komma och förfesta, mellanfesta och efterfesta med oss :D :kär :kär :kär

Mr. Dante skrev:
Ööö men visa då! :tuttar

Vilket tjat det blev då :rolleyes:

{903CB03C-2AB7-42E9-B31D-A3442833E5C5}.jpg

Bättre musiksmak än syster sin har hon också :tungan

MrGoofy: Jag är seriös. Aldrig hört talas om fanskapet! Häng på vettja! Kan säkert fixa en biljett till dig!

JAG VILL OXÅ! :4skrika

Du kan inte fixa en extra biljett till din kära moppefuckovän freppa? :rolleyes: :hej

Vilken tur att han är känd för han får knappast brudar med det utseendet om han inte hade haft pengar.

Ja, kom igen då Emil!

Tänk dig Brian, iklädd silverglittrande hjälm, pyttesmå blanka shorts och liten topp, fullkomligt nedkladdad i ansiktet av horigt smink, komma inrullandes på scen på rullskridskor med ett par obeskrivligt långa kryckor i händerna. Eller Malin Hansson (som han populärt kallas i Västergötland) i strikt svart kostym, ståendes i en talarstol med stora baner med MM-märket på, samtidigt som musiken dunkar: DUM-DUM-HAJ, DUM-DUM-HAJ!

Och ja, John. MM talar till våra lägsta instinkter. Men det är de kraftigaste känslorna som gör så att du känner att du lever. Kom och lev, Emil! Jag har sett Manson två gånger hittills och har aldrig varit lyckligare. Då tar jag faktiskt risken att någon gång tvingas :brinnerup i helvetet!

Henken skrev:
Vilken tur att han är känd för han får knappast brudar med det utseendet om han inte hade haft pengar.

Jo. Alla som har en annorlunda åsikter och egna funderingar och vågar stå för dem brukar vara intressanta. Enligt forskning är intelligens hos en man en av de absolut sexigaste egenskaperna för en kvinna. :fakta Självsäkerhet och mod är nummer två och det har ju herr Manson i stora mängder när han vågar gå emot hela det amerikanska samhället.

Macho Woman skrev:
Jo. Alla som har en annorlunda åsikter och egna funderingar och vågar stå för dem brukar vara intressanta. Enligt forskning är intelligens hos en man en av de absolut sexigaste egenskaperna för en kvinna. :fakta Självsäkerhet och mod är nummer två och det har ju herr Manson i stora mängder när han vågar gå emot hela det amerikanska samhället.

Smaken är som :arsele

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör