Mariestad o närheten! samåkning?

Någon som har varit o fikat vid Törsö, precis vid bron :va

Det är inte dåligt med rullgrus det finns på det parkeringen, men :2cool lyckades hålla sig på hjulen, ett vackert sladdstreck vart det också :hihi

:Bugar grymt kört ni som körde på kullen i söndags :tummenupp

Last edited:
Kullen!

Det är inte dåligt med rullgrus det finns på det parkeringen, men :2cool lyckades hålla sig på hjulen, ett vackert sladdstreck vart det också :hihi

:Bugar grymt kört ni som körde på kullen i söndags :tummenupp[/QUOTE]

Se där ja det tar sig. Tack! Man får allt vara nöjd med första bankörningen. Det var garanterat nått av det roligaste jag någonsin gjort :banana . Vädret var ju inte fyskam heller.
Vi var ett gäng som åkte åtorp vägen igår. Dessvärre hade någon underbar bonde spritt sitt gödsel på en längre sträcka av vägen :4skrika .

Du lyckades inte få mig eller Rickard framför linsen av misstag någon gång?

Big D skrev:
2219072

Se där ja det tar sig. Tack! Man får allt vara nöjd med första bankörningen. Det var garanterat nått av det roligaste jag någonsin gjort :banana . Vädret var ju inte fyskam heller.
Vi var ett gäng som åkte åtorp vägen igår. Dessvärre hade någon underbar bonde spritt sitt gödsel på en längre sträcka av vägen :4skrika .

Du lyckades inte få mig eller Rickard framför linsen av misstag någon gång?

Har en del bilder att gå igenom men har tyvärr ingen möjlighet att lägga ut dem pga datorhaveri :argpådato

underbar+bonde+gödsel i samma mening går inte ihop :lol

Hipp hipp hurra!!!

Kenya skrev:
2221844 Ska hämta hojen idag!!!! Varit utan den i 4 veckor 1 dag och 9 timmar. FY FAN VA GÖTT!
:banana :banana :banana

Gratulerar på den stora dagen broder :fyllisar ! Äntligen blir Bird Biker`Z åter förenade :banana !

Kinnekulle!

Kenya skrev:
2222335 Gött att slippa vara vingklippt för resten av säsongen... bokat 3/7 elle?

Nix det har jag inte. Är grymt sugen att köra bana igen. Dessvärre är det en måndag och jag kommer inte loss från jobbet :( . Jag slutar snart då ska du få åka bönpall :rofl .

Nu har jag lånat en dator så vi kan se vad som händer.

Har ni inget planerat på midsommar så kan ni komma hit på fest. :fyllisar

Klippte en stor brännbollplan nu ikväll.

Går att övernatta om man vill.

Ska ni ut och åka ngt i helgen?

Har tänkt det, håller på att leta efter vad som kan va fel på min hoj får bara bränsle till förgasaren i läge pri på kranen, läge on o reserv så slutar det komma fram bränsle o hojen dör så bara det fixar sig så ska det nog ut och åkas lite.

Åka!

Ska ni ut och åka ngt i helgen?[/QUOTE]

Det är inte alls omöjligt att man offrar sig och tar en sväng på knarren :hihi . Vi får höras av om det blir något.

Panik!!! Pga ett trasigt rör har vi inte haft något vatten, eller vatten hade vi men det vart i källaren, :huvet men tack vara skjysta grannar så får vi dunka vatten hos dem så man fick det nödvändiga morgonkaffet. :4skrika

Slapp t om besvära svärföräldrarna o låna deras dusch då det var 18 grader i Vänern :hihi

Usch!

2fast4hjo skrev:
2229461 Panik!!! Pga ett trasigt rör har vi inte haft något vatten, eller vatten hade vi men det vart i källaren, :huvet

Det lät inget spännande det där. Hoppas ni fick en bra tur i lördags. Fick lagom ångest att jag gjort andra planer när Jörgen ringde. Ville ut och gääsa jag med.

Det var sjyst att ni ringde :tummenupp . Jag använder bara dator på vecko dagarna när jag jobbar.

Big D skrev:
2230044
2fast4hjo skrev:
2229461 Panik!!! Pga ett trasigt rör har vi inte haft något vatten, eller vatten hade vi men det vart i källaren, :huvet

Det lät inget spännande det där. Hoppas ni fick en bra tur i lördags. Fick lagom ångest att jag gjort andra planer när Jörgen ringde. Ville ut och gääsa jag med.

Det var sjyst att ni ringde :tummenupp . Jag använder bara dator på vecko dagarna när jag jobbar.

Årets, för mig, tredje tur ( hoppas värmen håller i sig nu) vart en lagom tur på 16 mil på mina favoritvägar, Finnerödja och Askersund :) Jörgen ska nog ta sig en titt i teoriboken :rolleyes: , han fick solsting och trodde att bilar som stod till vänster om mig hade företräde :rofl

Sol!

2fast4hjo skrev:
2230050 Årets, för mig, tredje tur ( hoppas värmen håller i sig nu) vart en lagom tur på 16 mil på mina favoritvägar, Finnerödja och Askersund :) Jörgen ska nog ta sig en titt i teoriboken :rolleyes: , han fick solsting och trodde att bilar som stod till vänster om mig hade företräde :rofl

Ja det här vädret får gärna vara resten av sommarn för min del. Haha han kanske är 2fast4himself!

Big D skrev:
2230322 Ja det här vädret får gärna vara resten av sommarn för min del. Haha han kanske är 2fast4himself!

:lol eller varför inte 2slow4all då han :4skrika "så här sakta kan man inte köra"när jag i rent pin tjiv körde i gåfart i lyrestad, han kan ju inte få ha det roligt jämnt :hihi

Mitt nick stämmer då jag i alla fall kör fortare än raggarbilarna i Hjo :rodnar

Någon som "vill ha" en bil med 224 hk, långmil 19000

:mad: arg som ett bi då bilen ska säljas, :4skrika puttra omkring i en standardbil, jag kommer att få gå upp en halvtimme tidigare på morgonen :huvet

så nu känns det liite bättre men jag :gråta fortfarande, r.i.p kommer att sakna muppen

Last edited:
Kullen!

2fast4hjo skrev:
2234293 Äntligen fått hem "hemmadatorn" så nu kan jag lägg ut dem bilderna jag tog på kullen.

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2234290&postcount=17

Lena, glad amatör

Aaah där ja! Man får bocka och buga. Kul att se bilder på gänget. Farsan och Rikard gjorde riktigt bra ifrån sig :tummenupp . För att inte tala om Jörgen. Jämfört med honom såg det ut som jag stod kvar i depån :lol . Men men det kommer. Det var grymt kul i alla fall!

Big D skrev:
2235243 Aaah där ja! Man får bocka och buga. Kul att se bilder på gänget. Farsan och Rikard gjorde riktigt bra ifrån sig :tummenupp . För att inte tala om Jörgen. Jämfört med honom såg det ut som jag stod kvar i depån :lol . Men men det kommer. Det var grymt kul i alla fall!

Övertalingskampajen går varm här hemma om han han bör börja tävla men fan det är ju som att tala med en vägg :huvet :hihi

Hör med jonas dvs Kinnekulle Foto om han har några bilder som ni kan beställa :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti