"Mariefred-rundan" idag 13/7

Man eller mus....

Idag körde jag Västerås --> Mariefred och tillbaka... Start 11 hemma igen 16... tempen låg circkus mellan +27 --> +30 under tiden. Fullt skinnställ (näe, inte perforerat tjafs heller) o ryggskydd. Visst, en o annan vätskekontroll vart det.

//P

Marals76 skrev:
Credit! Fy fasiken det finns inte en chans att jag skulle åka ut o köra mitt på dagen när det är så här varmt.
Blir svängar sent på kvällen istället för min del.

Cale skrev:
Passa på att titta på lokalbefolkningen, det är alltså helt vanliga människor som bor där..
Väl i stallarholmen så fortsätter man mot strängnäs, eller så skiter man i stallarholmsvägen o åker e20 till strängnäs, eller så skiter man i det o stannar hemma..
Cale och vägbeskrivningar.... :D :D :D

Marals76 skrev:
Credit! Fy fasiken det finns inte en chans att jag skulle åka ut o köra mitt på dagen när det är så här varmt.
Blir svängar sent på kvällen istället för min del.
Det är faktiskt ännu värre att prova skinnställ på mc-varuhuset och AVA i denna värme. Lelles nästa...

Albertsson skrev:
Tilläggas bör att det var en dröm att ligga bakom Ace Niki (Jag syftar på spårvalet nu!!Så ingen får för sig något )
Man tackar.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back