Marie Memorial Race, Vansbro 26-27 aug 2006

Jimsan

fort är skoj
Gick med
7 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ingen
Okej, tack för svar :)

Blir tyvärr lite långt att åka från Helsingborg... ska på roadracing på knutstorp
istället, kommer bli skoj, hoppas de blir fint väder :D
 

czon

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Ort
Sollefteå
Hoj
knappt någon för tillfället!!!
Mmr!

Hej Brinken! Kommer du ihåg mej(speaker i midsommar-Orsa) jag ska vara speaker på MMR så jag hoppas du kommer så jag åtminstonde känner igen en(1) person mvh uffe c P.S plus att vi får se minst en snabb hoj D.S
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Den ordsvadan är svårt att glömma! :)

Alvesta är lite långt att åka så jag tar Super Pro Street'en till Tullinge för premiär-repa istället. Men till MMR kommer jag med min fula gathoj å hjular lite. Är det Ulla som är tävlingsdomare? Isf lär jag få på¨tafsen igen för att åka för långt på bakhjulet - men vad gör väl det om man vinner? :D
 

Fräd

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Ort
Örebro
Hoj
Japanskt och Österrikiskt
andersbrink skrev:
2366367 Den ordsvadan är svårt att glömma! :)

Alvesta är lite långt att åka så jag tar Super Pro Street'en till Tullinge för premiär-repa istället. Men till MMR kommer jag med min fula gathoj å hjular lite. Är det Ulla som är tävlingsdomare? Isf lär jag få på¨tafsen igen för att åka för långt på bakhjulet - men vad gör väl det om man vinner? :D


Nu är det snart dags :tummenupp För mig bär det av redan imorrn. Kanske kommer förbi med kaffetermosen och tar ett litet snack, vem vet. :tomten
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Jag tar nog Super Pro'n istället (det går att åka 6.20 om man slår av efter halva 2'ans växel) för den blåvita. :D

Tänkte testa lite mer med koppling etc. Det blir nog inte så många hojar och inga testrepor för bilar eller uppkörningar så det kan nog blir en hel del körning. Synes!
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
5.54 @ 216 med 0.7 Bars laddtryck utöver en helt räcka 5.55-körningar. Helnöjd med nya hojens beteende. Så har man fått input inför vinterns prövningar. 5.54, det blir ca 8.35 på 402 med lite mera ladd. Lovar gott!

Jag fick iaf en lam ursäkt efter semin av han som lovade "Jag har bråttom till Norge och lägger mig, slå du av på farten så fixar jag det". Tack.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top