Marie Memorial Race, Vansbro 26-27 aug 2006

Okej, tack för svar :)

Blir tyvärr lite långt att åka från Helsingborg... ska på roadracing på knutstorp
istället, kommer bli skoj, hoppas de blir fint väder :D

Mmr!

Hej Brinken! Kommer du ihåg mej(speaker i midsommar-Orsa) jag ska vara speaker på MMR så jag hoppas du kommer så jag åtminstonde känner igen en(1) person mvh uffe c P.S plus att vi får se minst en snabb hoj D.S

Den ordsvadan är svårt att glömma! :)

Alvesta är lite långt att åka så jag tar Super Pro Street'en till Tullinge för premiär-repa istället. Men till MMR kommer jag med min fula gathoj å hjular lite. Är det Ulla som är tävlingsdomare? Isf lär jag få på¨tafsen igen för att åka för långt på bakhjulet - men vad gör väl det om man vinner? :D

andersbrink skrev:
2366367 Den ordsvadan är svårt att glömma! :)

Alvesta är lite långt att åka så jag tar Super Pro Street'en till Tullinge för premiär-repa istället. Men till MMR kommer jag med min fula gathoj å hjular lite. Är det Ulla som är tävlingsdomare? Isf lär jag få på¨tafsen igen för att åka för långt på bakhjulet - men vad gör väl det om man vinner? :D

Nu är det snart dags :tummenupp För mig bär det av redan imorrn. Kanske kommer förbi med kaffetermosen och tar ett litet snack, vem vet. :tomten

Jag tar nog Super Pro'n istället (det går att åka 6.20 om man slår av efter halva 2'ans växel) för den blåvita. :D

Tänkte testa lite mer med koppling etc. Det blir nog inte så många hojar och inga testrepor för bilar eller uppkörningar så det kan nog blir en hel del körning. Synes!

5.54 @ 216 med 0.7 Bars laddtryck utöver en helt räcka 5.55-körningar. Helnöjd med nya hojens beteende. Så har man fått input inför vinterns prövningar. 5.54, det blir ca 8.35 på 402 med lite mera ladd. Lovar gott!

Jag fick iaf en lam ursäkt efter semin av han som lovade "Jag har bråttom till Norge och lägger mig, slå du av på farten så fixar jag det". Tack.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman