Mardrömskille

Usch vad äckligt!!! :zpy

Hade fan inte städat upp det där inte...nog för att man tar upp
skiten ifrån vovven när man é ute men att städa efter en sån
konstigt sjuk kille :zpy

Caffe skrev:
Det är inte samma väninna som du berätta om förut som var så smart o skaffa barn med en kille hon träffat lite löst över nätet, som sen visa sig ha 15 andra ungar på gång??

Du kanske skulle fundera på att byta umgängeskrets för jag har hört att ointelligens smittar.

Nope..Inte samma tjej. Den tjejen som råkade ut för "bajsmannen" har jag aldrig träffat. Men när min väninna berättade det igår, skrattade jag så tårarna rann och tyckte att jag gott kunde dela med mig, så att andra oxå kunde få skratta lite....

Hahaha
Måste säga att killen kunde maskera sitt verkliga jag bra när han raggade upp henne.
Han måste vara ett riktigt UFO!

exiteme skrev:
(Det värsta är att killen som sket på golvet, varit gift och har två barn. Undrar varför frun lämnade honom? :rolleyes: :zpy )

Frågan är snarare varför hon gifte sig med honom! Två barn!? Måste ha varit riktiga skitungar :p

Tja...

Det sägs ju att en man älskar en kvinna för den hon är och en kvinna älskar en man för den han kan bli..

Det är väl bara så att i detta fallet är det en rätt lång väg innan han blir nåt....

:hej

Last edited:
HAYABUSAHENKE skrev:
å "väninnan" är alltså du?
Å nu e ni gifta? Hmm grattis,,,,, :rolleyes:

Om jag aldrig träffat tjejen som råkade ut för "bajsmannen" kan det ju inte vara jag... Tänk lite :kocko :D

Ge henne mitt nummer, jag har stomilpåse på magen så hon behöver inte bekymra sig över att hon måste skura golv mitt i natten!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman