Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Inatt hade ja en sån hemsk dröm så... ush
Drömde att vi va på Kinnekulle hela gänget och körde... Alla körde som om elden vore lös, som Moto GP nästan fast på kinnekulle
och så plötsligt har dom byggt en bensinmack inne i depån så man bara kan tanka jättesmidigt där
tänkte jag och många andra och kör in för att fylla tanken
så när jag står där så kommer nån med en svart hoj och totalmejarner mig
Min hoj krossar kåpan på vänstersidan, kåpglaset är småflisor och en stooor fet buckla i tanken.
som om inte detta vore nog så börjar lacken på tanken flagna som ett tunt plast lager och är bara att dra bort
och under kommer det upp samma röda färg som Skrutten har på sin ducce.
Den svarte hojen är helt hel och min är som ett ras
fyfan va hemsk

Gisses va skönt det va att vakna i morse
Fler som drömmt hemskheter så kan ni ju dela med er här i tråden, så kan alla små hobby psykologer och drömtydare tolka detta
Drömde att vi va på Kinnekulle hela gänget och körde... Alla körde som om elden vore lös, som Moto GP nästan fast på kinnekulle
och så plötsligt har dom byggt en bensinmack inne i depån så man bara kan tanka jättesmidigt där

så när jag står där så kommer nån med en svart hoj och totalmejarner mig

som om inte detta vore nog så börjar lacken på tanken flagna som ett tunt plast lager och är bara att dra bort

Den svarte hojen är helt hel och min är som ett ras

fyfan va hemsk

Gisses va skönt det va att vakna i morse

Fler som drömmt hemskheter så kan ni ju dela med er här i tråden, så kan alla små hobby psykologer och drömtydare tolka detta