Tommy.exe
Guest
Mardrömmar är otäcka, slog själv sönder mitt gamla rum. Allt hade jag rivit ner bokhyllor osv, vaknade att hunden stog och skällde på andra sidan dörren som jag slagit sönder, knogarna var inte hela och blodet forsade stog och skade innan jag fattat att det var en dröm.
Kommer endast ihåg att jag stog vid en port som precis stängdes och att "något" annat var där.
Annars är det att man vaknar att man faller och vaknar när man drar i backen.
Fy fan.... jag fick lite "Sleepwalker" vibbar på den.
Jag har själv gjort en otäck sak i sömnen. Delade lägenhet med en kompis för en herrans massa år sedan. En natt så vaknade han av att jag stod vid fotändan på hans säng med en kniv i handen, och bara stirrade på honom med tom "död" blick.
Han blev självklart totalt vettskrämd och skrek typ "ÖÖÖÖÖÖJJJJJJJJ".
Jag hade fortsatt stirra på honom ett tag medans han grymtade, gått å lagt ner kniven på vardagsrumsbordet, sen gick jag å la mig. Minns inget av det.
Han var rädd för mig sen, jag fick flytta...
(Jag var ganska rädd för mig själv åxå. Hur jäla sajko får man va?)
E*
Han kan såklart ha ljugit. (Elakare saker har man ju blivit utsatt för).
En annan gång vaknade jag av att tjejen låg å bölade. Frågade såklart vad som va fel och försökte trösta henne. Fick då en dyngsmäll mitt över snoken....
Tydligen hade hon krypit över och skulle krama mig på natten. Varpå jag satte en armbåge i mellangärdet på henne (rimligt hårt) och sa något i stil med: "Rör mig inte ditt äckliga luder, helle fryser jag ihjäl".
Last edited: