Mardröm!!

Inte för att vara sån nu, men den där kedjan ser inte ut att vara allt för besvärlig att ta sej igenom med en ordentlig bultsax. Men givetvis fördröjer den ju arbetet med att få iväg hojarna en stund.

Tur att man bor i hus och har garaget bredvid. Innanför husdörren sover oxå en stor Schäfer som hör det mesta :tummenupp

honom släpper jag gladeligen ut om han börja skälla mitt inatten :lol !

Sjyst sjyst... Jag har inte mina hojar på adressen som jag är skriven på så förhoppningsvis blir dom svåra att hitta genom bilregistert mm

Last edited:
Matthew skrev:
Tur att man bor i hus och har garaget bredvid. Innanför husdörren sover oxå en stor Schäfer som hör det mesta :tummenupp

honom släpper jag gladeligen ut om han börja skälla mitt inatten :lol !

Hur lång tid tar det för honom att löpa till Stockholm?!

Ush, otäck dröm...
Själv drömmer jag alltid att jag vinner mig till ekonomiskt oberoende på lotto osv, sen vaknar jag och börjar nästan lipa :trött

Och pappa som säger att jag inte ens behöver låsa mina hojar :va
Men dem kanske inte är lika ovärderliga :D

Om du vill vara säker så kan du ju alltid plocka ner dom efter varje gång du har kört och lägga alla delar på olika ställen. Skulle ju vara själva fan om någon lyckade stjäla hojarna då :D

Det är ju meningslöst att låsa i garaget, där finns ju alla verktyg som behövs för att bryta upp låsen.

Hoppas jag inte skrämmer dig nu, men en kompis morbror bor i samma by där H-A(kan ha varigt Bandidos?) hade sitt huvud fäste.

Han hade köpt en HD minns inte hur gammal men över 50år och sen totalrenoverat den... uppskattat värde minst 200-300k!

Efter som det är en unik hoj som inte går att ersätta så gjöt han fyra fästen i garagets cement golv. ner i dem satte han två ordentliga järnbyglar som gick över hojen, och gjorde den omöjlig att rubba!

När han kom ut en morgon så stog hojjen brevid byglarna och med en lapp på tanken där det stog nått i stil med "Vi kan tar den om vi vill, men du kan vara lugn, du har vårt skydd /H-A"

De ni!! :3freak

bebbe skrev:
Om du vill vara säker så kan du ju alltid plocka ner dom efter varje gång du har kört och lägga alla delar på olika ställen. Skulle ju vara själva fan om någon lyckade stjäla hojarna då :D
min hoj var uppdelad på 100-200kvm i en maskin hall... startade inte och var allmänt nedplockad! men det hindra dem inte för det minsta!

kajlyl skrev:
Hoppas jag inte skrämmer dig nu, men en kompis morbror bor i samma by där H-A(kan ha varigt Bandidos?) hade sitt huvud fäste.

Han hade köpt en HD minns inte hur gammal men över 50år och sen totalrenoverat den... uppskattat värde minst 200-300k!

Efter som det är en unik hoj som inte går att ersätta så gjöt han fyra fästen i garagets cement golv. ner i dem satte han två ordentliga järnbyglar som gick över hojen, och gjorde den omöjlig att rubba!

När han kom ut en morgon så stog hojjen brevid byglarna och med en lapp på tanken där det stog nått i stil med "Vi kan tar den om vi vill, men du kan vara lugn, du har vårt skydd /H-A"

De ni!! :3freak

Haha, det där var lite tufft

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...